Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 wat? da skal du få slippe å høre mere å... tack ;* "æsj nei takk nå vil jeg ikke høre mer om deg azzz" <--- Mulig tolkning av din setning til bamsen ;( ja hørtes litt sånn ut... egentlig børr jeg bli snurt nå... tror nesten jeg blir det jeg nå. *klappe på hodet til Thomas* Ebuddy ble bøgg nå bare så du er klar over det. Skriv noe her da du har gjort det da.. jeg svelgte netopp litt cyanid, your turn. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 wat? da skal du få slippe å høre mere å... tack ;* "æsj nei takk nå vil jeg ikke høre mer om deg azzz" <--- Mulig tolkning av din setning til bamsen ;( ja hørtes litt sånn ut... egentlig børr jeg bli snurt nå... tror nesten jeg blir det jeg nå. *klappe på hodet til Thomas* Ebuddy ble bøgg nå bare så du er klar over det. Skriv noe her da du har gjort det da.. jeg svelgte netopp litt cyanid, your turn. ok... skriv noe når du er på igjen da... ok? Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 hvordan vet jeg at du er død? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hei barn, ro ned på quotinga. Nuss fra Ken Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) beklager, men hvem er det du kaller barn? Endret 1. juli 2008 av Metaphor Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hei barn, ro ned på quotinga. Nuss fra Ken ALDRI! i love quoting:P Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 nå skal jeg starte en diskusjon. altså jeg likte ikke Gudfaren filmene.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 beklager, men hvem er det du kaller barn? ihvertfall deg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 nå skal jeg starte en diskusjon. altså jeg likte ikke Gudfaren filmene.. jeg har ikke sett dem... beklager, men hvem er det du kaller barn? ihvertfall deg og meg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) beklager, men hvem er det du kaller barn? ihvertfall deg og meg? Bare det ikke er meg så... *jobbe litt igjen* Endret 1. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 hvordan vet jeg at du er død? jeg sikler. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) hvordan vet jeg at du er død? jeg sikler. mmmm... får du sånne ekkle sikkle merker på hele deg da? Endret 1. juli 2008 av Sjokoladebamse Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 beklager, men hvem er det du kaller barn? ihvertfall deg Jeg tøyset bare. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 ikke ta den tonen til meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 det svaret var myntet til bamsen o.o beklager. ....tøs! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 beklager, men hvem er det du kaller barn?ihvertfall degog meg? /dask Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen alle sammen. Mrbjoern legger ut tardebilder av seg selv på nettbyen, hans yngre bror får eee i bursdagsgave. Og mrbjoern skal snart rote seg over på jobben for å bygge en pc. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 det svaret var myntet til bamsen o.o beklager. ....tøs! stakars lille deg beklager, men hvem er det du kaller barn?ihvertfall degog meg? /dask kult:D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen alle sammen. Mrbjoern legger ut tardebilder av seg selv på nettbyen Meget pretty du /daskkult:D I know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg