Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PFf...dere var redd tv-dukker? Jeg var skremt av dukker jeg. Mamma hadde ei dukke av et eller annet slag som jeg ikke taklet i det hele tatt! Freaket heeeelt ut. Utsillingsdukker var jeg også livredd for. Mamma den djevlen hun kunne være av og til kjøpte/skaffet seg ei utstillingsdukke...satte den sammen i baksete der jeg satt og jeg fryktet selvsagt helt ut og hylte, vrælte å skreik og taklet det ikke i det hele tatt mens mamma flirte hele veien hjem.

Jeg husker ikke hendelsen selv, men hun hadde det iallefall hysterisk artig med den episoden der :wee:

Lenke til kommentar
PFf...dere var redd tv-dukker? Jeg var skremt av dukker jeg. Mamma hadde ei dukke av et eller annet slag som jeg ikke taklet i det hele tatt! Freaket heeeelt ut. Utsillingsdukker var jeg også livredd for. Mamma den djevlen hun kunne være av og til kjøpte/skaffet seg ei utstillingsdukke...satte den sammen i baksete der jeg satt og jeg fryktet selvsagt helt ut og hylte, vrælte å skreik og taklet det ikke i det hele tatt mens mamma flirte hele veien hjem.

Jeg husker ikke hendelsen selv, men hun hadde det i alle fall hysterisk artig med den episoden der :wee:

Porseleensdukker er djevelens verk, syntes fortsatt de er uhyggelige.

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hendelsen selv, men hun hadde det i alle fall hysterisk artig med den episoden der :wee:

...Jeg samler på porselensdukker og porselensklovner. Den der blir jeg kalt psycho for med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Pepperkaker, liksom. Tror vi kaller det HASJBROWNIES, jeg. :p

Nå skjønner jeg sammenhengen! Det forklarer jo alt .. Støvsugern har jo aldri vært helt god i hodet :p

Men det er teletubbiene... Right.. Right.. Har du.. Spist noen.. "pepperkaker"? :ermm:

Jeg tror jeg skal tyggge trallalapiller mens jeg sitter å skjelver i badekaret mitt
Søker plass en plass med myke vegger og sterke droger, jeg.
Lenke til kommentar
langt ifra... grimstad er der alle de rare folka bor det... :p
Grimstad er skikkelig kos. :)

Blandt annet fordi det er verdens beZte sted om sommeren når du skal besøke arbeidsgiveren din og han tar deg med på brygga og spanderer en øl. :wee:

Lenke til kommentar
...Jeg samler på porselensdukker og porselensklovner. Den der blir jeg kalt psycho for med jevne mellomrom.

Minn meg på at jeg ikke skal komme på besøk til deg :scared:

Eplefe: Ja, tror det er der jeg ender opp

Syv av dem står over TV-en. Med froskeperspektivsbelysning. Fnis. :wee:

Klovnene er jo søøte :love:

Jeg måtte pakke vekk de fleste fordi eksen min var redd dem, da :p

Lenke til kommentar
Det er ikke Grimstads skyld, men airbeidsgiveren. Kunne godt skjedd i Arendal også...
Selvom arbeidsgiveren er skyldig, er Grimstad skyldig for en utrolig koselig "by". :)

Jeg vet at Arendalinger hater Oslo-folk som kommer dit om sommeren. Jeg har innside info fra diverse Arendalinger. :ninja:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Grimstad er skikkelig kos. :)

Blandt annet fordi det er verdens beZte sted om sommeren når du skal besøke arbeidsgiveren din og han tar deg med på brygga og spanderer en øl. :wee:

skal du være en plass om sommeren, så vil jeg heller annbefale utsiden av pollen, eller lyngør :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...