Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker en gang kakemaskinen gikk amok. Den fylte jo hele huset. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 PFf...dere var redd tv-dukker? Jeg var skremt av dukker jeg. Mamma hadde ei dukke av et eller annet slag som jeg ikke taklet i det hele tatt! Freaket heeeelt ut. Utsillingsdukker var jeg også livredd for. Mamma den djevlen hun kunne være av og til kjøpte/skaffet seg ei utstillingsdukke...satte den sammen i baksete der jeg satt og jeg fryktet selvsagt helt ut og hylte, vrælte å skreik og taklet det ikke i det hele tatt mens mamma flirte hele veien hjem. Jeg husker ikke hendelsen selv, men hun hadde det iallefall hysterisk artig med den episoden der Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Åja. "har vært der 2 ganger" skrev du jo. Jaja. Var ho i moteshow altså. Gratulerer. gikk litt fort i svingene... ho viste frem noe ull-undertøy blandt annet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Den dagen jeg våkner opp og ser et lite barn i sola skal jeg slutte med alt som kan skade hodet mitt Enig. Inkludert internett og TV. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Den dagen jeg våkner opp og ser et lite barn i sola skal jeg slutte med alt som kan skade hodet mitt mrbjoern løper rundt i sollyset, og koser seg med de fiktive vennene sine. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 PFf...dere var redd tv-dukker? Jeg var skremt av dukker jeg. Mamma hadde ei dukke av et eller annet slag som jeg ikke taklet i det hele tatt! Freaket heeeelt ut. Utsillingsdukker var jeg også livredd for. Mamma den djevlen hun kunne være av og til kjøpte/skaffet seg ei utstillingsdukke...satte den sammen i baksete der jeg satt og jeg fryktet selvsagt helt ut og hylte, vrælte å skreik og taklet det ikke i det hele tatt mens mamma flirte hele veien hjem.Jeg husker ikke hendelsen selv, men hun hadde det i alle fall hysterisk artig med den episoden der Porseleensdukker er djevelens verk, syntes fortsatt de er uhyggelige. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Pepperkaker, liksom. Tror vi kaller det HASJBROWNIES, jeg. Nå skjønner jeg sammenhengen! Det forklarer jo alt .. Støvsugern har jo aldri vært helt god i hodet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Enig. Inkludert internett og TV. Jeg tror jeg skal tyggge trallalapiller mens jeg sitter å skjelver i badekaret mitt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 PFf...dere var redd tv-dukker? Jeg var skremt av dukker jeg. Mamma hadde ei dukke av et eller annet slag som jeg ikke taklet i det hele tatt! Freaket heeeelt ut. Utsillingsdukker var jeg også livredd for. Mamma den djevlen hun kunne være av og til kjøpte/skaffet seg ei utstillingsdukke...satte den sammen i baksete der jeg satt og jeg fryktet selvsagt helt ut og hylte, vrælte å skreik og taklet det ikke i det hele tatt mens mamma flirte hele veien hjem.Jeg husker ikke hendelsen selv, men hun hadde det i alle fall hysterisk artig med den episoden der ...Jeg samler på porselensdukker og porselensklovner. Den der blir jeg kalt psycho for med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Grimstad/Arendal, same shite. langt ifra... grimstad er der alle de rare folka bor det... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker en gang jeg kom til tanta mi, og ho hadde skaffet seg en utstillingsdukke. Jeg turde ikke gå inn. Etterhvert ble jeg dradd inn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Pepperkaker, liksom. Tror vi kaller det HASJBROWNIES, jeg. Nå skjønner jeg sammenhengen! Det forklarer jo alt .. Støvsugern har jo aldri vært helt god i hodet Men det er teletubbiene... Right.. Right.. Har du.. Spist noen.. "pepperkaker"? Jeg tror jeg skal tyggge trallalapiller mens jeg sitter å skjelver i badekaret mittSøker plass en plass med myke vegger og sterke droger, jeg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) ...Jeg samler på porselensdukker og porselensklovner. Den der blir jeg kalt psycho for med jevne mellomrom. Minn meg på at jeg ikke skal komme på besøk til deg Eplefe: Ja, tror det er der jeg ender opp Endret 12. januar 2008 av Sirslask Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 langt ifra... grimstad er der alle de rare folka bor det... Grimstad er skikkelig kos. Blandt annet fordi det er verdens beZte sted om sommeren når du skal besøke arbeidsgiveren din og han tar deg med på brygga og spanderer en øl. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ikke Grimstads skyld, men airbeidsgiveren. Kunne godt skjedd i Arendal også... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ...Jeg samler på porselensdukker og porselensklovner. Den der blir jeg kalt psycho for med jevne mellomrom. Minn meg på at jeg ikke skal komme på besøk til deg Eplefe: Ja, tror det er der jeg ender opp Syv av dem står over TV-en. Med froskeperspektivsbelysning. Fnis. Klovnene er jo søøte Jeg måtte pakke vekk de fleste fordi eksen min var redd dem, da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det er ikke Grimstads skyld, men airbeidsgiveren. Kunne godt skjedd i Arendal også...Selvom arbeidsgiveren er skyldig, er Grimstad skyldig for en utrolig koselig "by". Jeg vet at Arendalinger hater Oslo-folk som kommer dit om sommeren. Jeg har innside info fra diverse Arendalinger. Endret 12. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Grimstad er skikkelig kos. Blandt annet fordi det er verdens beZte sted om sommeren når du skal besøke arbeidsgiveren din og han tar deg med på brygga og spanderer en øl. skal du være en plass om sommeren, så vil jeg heller annbefale utsiden av pollen, eller lyngør Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ja. Du har jo forsåvidt rett. Odden er ikke SÅ koselig, da. I forhold til resten av byen, altså. Endret 12. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Trives på Tromøya på sommertiden, jeg. Selv i pisseregn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg