Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? men, du informerer meg ikke om hvordan kakao det er.. Toro rett i koppen kakao. Servert ut av en flott kopp laget av gull... spesiellt til deg... glad nå da? Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:PJeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? Tahaha Høres bra ut, vil ikke høre mer =] Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 jeg likser frekkt:P det børr da du vite:P Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? men, du informerer meg ikke om hvordan kakao det er.. Toro rett i koppen kakao. Servert ut av en flott kopp laget av gull... spesiellt til deg... glad nå da? Nå ble jeg glad. WOho! så fint Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 vurderte selvmord en stund, men nå er alt lyst. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *dada* A/S/L å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:P Jeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? How you doin' ? hihi:D How YOU doin' ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 wat? da skal du få slippe å høre mere å... tack ;* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 vurderte selvmord en stund, men nå er alt lyst. Tro meg, jeg prøvde selvmord en gang, it's like tutally under-rated! go for it! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 wat? da skal du få slippe å høre mere å... tack ;* versego:P Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 mere å vite? Forventer du virkelig at vi skal tro at dere begge ikke er pre-pubertale? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Visste dere at VG.no har skrevet 308 artikler om madeleine-saken? Sykt! Link Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 vurderte selvmord en stund, men nå er alt lyst. Tro meg, jeg prøvde selvmord en gang, it's like tutally under-rated! go for it! vi kan gjøre det sammen, men da skal du gjøre det først. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 hihi:D How YOU doin' ? Stadig bedre Men du svarte ikke på spørsmålet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 wat? da skal du få slippe å høre mere å... tack ;* "æsj nei takk nå vil jeg ikke høre mer om deg azzz" <--- Mulig tolkning av din setning til bamsen ;( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Tro meg, jeg prøvde selvmord en gang Klarte du det? versego:P graWr Forventer du virkelig at vi skal tro at dere begge ikke er pre-pubertale? Begge som i meg og? Gikk ikke så bra med jobbinga? .P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 hihi:D How YOU doin' ? Stadig bedre Men du svarte ikke på spørsmålet vell ikke så veldig bra egentlig, men blir i litt bedre humør av å være her:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 vurderte selvmord en stund, men nå er alt lyst. Tro meg, jeg prøvde selvmord en gang, it's like tutally under-rated! go for it! vi kan gjøre det sammen, men da skal du gjøre det først. Håkai! Tro meg, jeg prøvde selvmord en gang Klarte du det? well, obviously. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 "æsj nei takk nå vil jeg ikke høre mer om deg azzz" <--- Mulig tolkning av din setning til bamsen ;( Men hajjemann dah, mente det jo ikke slikt sier vi Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Skriv noe her da du har gjort det da.. Endret 1. juli 2008 av Metaphor Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 wat? da skal du få slippe å høre mere å... tack ;* "æsj nei takk nå vil jeg ikke høre mer om deg azzz" <--- Mulig tolkning av din setning til bamsen ;( ja hørtes litt sånn ut... egentlig børr jeg bli snurt nå... tror nesten jeg blir det jeg nå. *klappe på hodet til Thomas* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 vell ikke så veldig bra egentlig, men blir i litt bedre humør av å være her:P Så flott da Altså ikke at det ikke går bra, men at du blir i bedre humør av å være her. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 vell ikke så veldig bra egentlig, men blir i litt bedre humør av å være her:P Så flott da Altså ikke at det ikke går bra, men at du blir i bedre humør av å være her. ja:) jeg liker det. At det ikke går bra ellers går seg til med litt tid. så egentlig er alt ell ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg