Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 NEI, jeg er ikke glad nå! Det kommer ny 300 film hva skal den hete? 300 2? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jesus kristus på en kjepp, nå vil jeg heller jobbe enn lese her. Imponerende. Diskusjon.no, makes the world go around. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 NEI, jeg er ikke glad nå! Det kommer ny 300 film hva skal den hete? 300 2? Sikkert en film som omhandler saker FØR det berømte slaget, så blir vel hetende 100 000 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jesus kristus på en kjepp, nå vil jeg heller jobbe enn lese her. Imponerende. Imponerende, men jeg har alltid synes at "Kaféen" har vært der tilbakestående jenter er på, men nå syntes jeg det er morsomt her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 You better run now yankee boia, you better run 'cos the devil's gonna get to ya! Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? men, du informerer meg ikke om hvordan kakao det er.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 NEI, jeg er ikke glad nå! Det kommer ny 300 film hva skal den hete? 300 2? 300^2 90000 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *dada* A/S/L å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:P Jeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 NEI, jeg er ikke glad nå! Det kommer ny 300 film hva skal den hete? 300 2? 300^2 90000 hva med 600? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? men, du informerer meg ikke om hvilken/hva slags kakao det er.. *slap* Fixed. Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tror jeg ville tilsatt litt sukker til steinalderkakaoen din.. Endret 1. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? men, du informerer meg ikke om hvordan kakao det er.. Toro rett i koppen kakao. Servert ut av en flott kopp laget av gull... spesiellt til deg... glad nå da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:PJeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? Tahaha Høres bra ut, vil ikke høre mer =] Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! *gi kakao til* ? men, du informerer meg ikke om hvilken/hva slags kakao det er.. *slap* Fixed. du tar bare å drikke hva som hllst kakao du altså? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *dada* A/S/L å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:P Jeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? How you doin' ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:PJeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? Tahaha Høres bra ut, vil ikke høre mer =] Den setningen hørtes vel bare frekk ut? o.0 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 å gud...det var lenge siden jeg har blitt spurt om:PJeg er super gammel hele 19år O.o Og bor i Oslo og er super kul:P Ikke egentlig, men jaa... Er eksen til NiXx. =) og bestevennen. mere å vite? Tahaha Høres bra ut, vil ikke høre mer =] da skal du få slippe å høre mere å... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg