mushi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nå skal jeg spise chockopops Må bare lufte bikkjedyra først. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nå skal jeg spise chockopops Må bare lufte bikkjedyra først. kos deg Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Heter de ikke cokopops? Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Wikipedia må vite svaret! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) trodde det var cocopops jeg. o.0 edit: eller choco. Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) det heter cocopops, nixx er den heldige vinner av berømmelse i 12 minutter. edit: JEG SKRIVDE MIXX Endret 1. juli 2008 av Metaphor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) I'd like to thank my mooom, my daaaad, my faaaans and to the cocopops makers! I never remember their names! FUNNY! nestlè or something something?! ....Jeg krever en kakao som belønning :`( AWHMAGAWD MIXX! Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Æsj, jeg hadde feil Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Faen, kellogg's var det x.x jaja, jeg hadde rett på Cocopops uansett! Victory is mine! tremble you mere mortals! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) I'd like to thank my mooom, my daaaad, my faaaans and to the cocopops makers! I never remember their names! FUNNY! nestlè or something something?! ....Jeg krever en kakao som belønning :`( AWHMAGAWD MIXX! vell... *gi kakao til* BTW det er masse kakao poser på pulten din... versego! Endret 1. juli 2008 av Sjokoladebamse Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Du tok feil Mushi, du hadde ikke feil. Du har ingen feil du, søt, snill og grei. Espressjokk er godt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 I'd like to thank my mooom, my daaaad, my faaaans and to the cocopops makers! I never remember their names! FUNNY! nestlè or something something?! ....Jeg krever en kakao som belønning :`( AWHMAGAWD MIXX! vell... *gi kakao til* BTW det er masse kakao poser på pulten din... versego! Takk takk ^-^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg også. *gi kakao til* glad nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Du tok feil Mushi, du hadde ikke feil. Du har ingen feil du, søt, snill og grei. Espressjokk er godt! Charm me aswell! Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare sånn steinalder kakao, da trenger jeg melk å blande med. JEG HAR IKKE MELK! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jesus kristus på en kjepp, nå vil jeg heller jobbe enn lese her. Imponerende. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 I'd like to thank my mooom, my daaaad, my faaaans and to the cocopops makers! I never remember their names! FUNNY! nestlè or something something?! ....Jeg krever en kakao som belønning :`( AWHMAGAWD MIXX! vell... *gi kakao til* BTW det er masse kakao poser på pulten din... versego! Takk takk ^-^ tenkte egenlig å laga vaffler å putte inn til deg å, men jeg dro jo derifra i går så da ble det for sent å begynne med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg