Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? "Oslo huser lite intressante individer"? Foruten om deg og de få vennene jeg har der, ja. Phu... vennene mine liksom... er meg som er fet her... bare meg.... mohahaha! og du da:D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? Tenkte på de gangene du var borte o.0 Hva annet skulle jeg ha gjort da? Dunket hodet i veggen og skapt flere fantasi-venner? Nei takk. neinei^^ skjønner jo det.... dessuten elsker jeg maskina selv så... i love xboxen You love Viva Pinjata tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Pshpt. Det bor masse spennende folk i Oslo, bare ikke like mange som i Trondheim. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dæven, dere skriver mye dritt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Edderkoppkabal er best. Har ikke klart å få opp en eneste en jeg :`( hæ? hihihi taper:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) @Sjokoladebamse. Ja jeg er feit, jeg vet det. Touchy subject.. Og ja. Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? Tenkte på de gangene du var borte o.0 Hva annet skulle jeg ha gjort da? Dunket hodet i veggen og skapt flere fantasi-venner? Nei takk. neinei^^ skjønner jo det.... dessuten elsker jeg maskina selv så... i love xboxen You love Viva Pinjata tenker jeg vi sier. nei jeg spillte masse forsjellige spill i går.. .gikk ikke så bra meg:P Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg klarer den vanskeligste graden, der er det fire farger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Pshpt. Det bor masse spennende folk i Oslo, bare ikke like mange som i Trondheim. Da skal jeg si meg enig i Trondheim sitatet, og korrektere meg selv med å si at det er få intressante personer i Oslo som vil bli kjent med MEG. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 @Sjokoladebamse. Ja jeg er feit, jeg vet det. Touchy subject.. Og ja. du feit? hva er jeg da vennen min? ditt beinrangel! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg klarer den vanskeligste graden, der er det fire farger. Du er offisielt på Hat lista mi. Eller "folk jeg helst vil ha talentene til", ved siden av Gummimannen. @Sjokoladebamse. Ja jeg er feit, jeg vet det. Touchy subject.. Og ja. du feit? hva er jeg da vennen min? ditt beinrangel! En normal-bygd person. Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg klarer den vanskeligste graden, der er det fire farger. Du er offisielt på Hat lista mi. Eller "folk jeg helst vil ha talentene til", ved siden av Gummimannen. @Sjokoladebamse. Ja jeg er feit, jeg vet det. Touchy subject.. Og ja. du feit? hva er jeg da vennen min? ditt beinrangel! En normal-bygd person. du er tynn! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Pfft. du vet godt at du er tynn og mager... så ikke pfft meg her... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Tre ord til dere to: emm ess enn. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Er det ikke bra å være tynn da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg er Drew Carey meets Moskva-Marit, iallefall i kulhets-faktor. Tre ord til dere to: emm ess enn. Vi er der også (a) kniz. Tazte? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Tre ord til dere to: emm ess enn. vi sakker der å Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Yay! Noen andre har tatt over tøse-tronen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Meg? *oppspilt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg