Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville egentlig valgt filmen, men å nerde et spill er så morsomt. Selv skal jeg se på 28 dager senere og 28 uker senere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ah, Konge zombie-filmer, de beste nyere zombie filmene sammen med 30Days of Nights! og Call of Duty 4 med gutta mens man drikker øl, priceless! og med hvem sjokoladebamse? (: Edit: Stygg smiley.. Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *snipp*, enten det eller spille HaXbOx! da bryr jeg søtten i om venninna er der! da skal det nerdast! HaXbOx? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Xbox 360 ;x Et lite pent uttrykk jeg har om koseboksen min <3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Åh, jeg trodde det var ett morsomt hackespill jeg, så var det bare en teit konsoll. *sukk* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Beklager å måtte skuffe deg pews. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Du skuffet flere.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Beklager til halve jordens befolkning :`( Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ah, Konge zombie-filmer, de beste nyere zombie filmene sammen med 30Days of Nights!og Call of Duty 4 med gutta mens man drikker øl, priceless! og med hvem sjokoladebamse? (: Edit: Stygg smiley.. meg meg selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor blir dere skuffet fordi han skal spille noe morsomt istedet for et idiotisk pøbelspill? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Xbox 360 ;x Et lite pent uttrykk jeg har om koseboksen min <3 HaXbOxen din er verdens viktigste ting for deg nesten tror jeg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vet egentlig ikke, men jeg trodde bare han skulle leke hacker. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? Tenkte på de gangene du var borte o.0 Hva annet skulle jeg ha gjort da? Dunket hodet i veggen og skapt flere fantasi-venner? Nei takk. Endret 1. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? "Oslo huser lite intressante individer"? Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Edderkoppkabal er best. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? "Oslo huser lite intressante individer"? Foruten om deg og de få vennene jeg har der, ja. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan leke hacker med å taste heftig på tastaturet, ellers spiller jeg kabal. I perioder ja, da det er min eneste form for sosial omgangskrets da Oslo huser lite intressante individer. takk for den a... Hæ? Tenkte på de gangene du var borte o.0 Hva annet skulle jeg ha gjort da? Dunket hodet i veggen og skapt flere fantasi-venner? Nei takk. neinei^^ skjønner jo det.... dessuten elsker jeg maskina selv så... i love xboxen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Edderkoppkabal er best. Har ikke klart å få opp en eneste en jeg :`( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg