Espen pai Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg er for glad til soving. Hva er du glad for i dag da? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Flytter sammen med typen om bare få dager. Ikea Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er Ikea delen du er overlykkelig over? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hei, jeg er trøtt :\ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen forumfjols! Jeg har hatt en flott start på dagen, har fått i meg kaffe, våknet før klokka ringte og er uforskammet våken i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *skyte Quayle* Bææææsturd Selger du den kvikkheten på flaske? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Var så helvettes vondt å stå opp i dag - har ikke vært så trøtt som dette på flere måneder tror jeg. Gzzzh. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter idag *gjaasp* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ut å male jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 ...og jeg har ikke lagt meg enda..er vel på tida å finne køya. Midt i sollyset og varmen. Blæh. Nattskift sux. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Lykke til Bytex. Må da väre jävlig med en sånn dögnrytme? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvis det ikke hadde vært for at a-mennesker er så forbasket plagsomme ville jeg gjerne vært et. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *skyte Quayle*Bææææsturd AU! Jeg vet jeg er ett rasshøl - jeg er stolt av det. Tenkte jeg skulle prøve å motarbeide trenden om å henge meg på bølgen av trøttinger i kafeen om morgenen. I dag funka det perfekt. Selger du den kvikkheten på flaske? Hmm, medisinen er enkel. 1. Legge seg litt tidligere, jeg prøvde det i går kveld og det funka! 2. Drikke en kopp kaffe på bussen på vei til jobb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 ææææsj, kaffi og legge seg tidligere? Nei takk, da er jeg heller zombie til dovre faller Takk for tipsene dog pømpkin pews <3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hehe, ikke sant. Jeg tok en liten Talisker også før jeg la meg, det kan hende at den også var en påvirkende faktor som frister mer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 DET, er et aldri så lite viktig poeng.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vurderer å kjøpe 6pack øl i kveld, og se på Pablo Francisco filmen med ei venninne, enten det eller spille HaXbOx! da bryr jeg søtten i om venninna er der! da skal det nerdast! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 i dag skal det drekkas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg