Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Agnes i senga. (; jeg har en veninne som heter agnes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Agnes i senga. (; She just explained it Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ja. Visste du at det finnes over 49 % overvektige i Norge? LØGN. Visste du at vis du hyler i 8 år, 7 måneder og 6 dager, har du laga nok lydenergi til å varme opp en kopp kaffe. Slå den du Balldus Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Kom nettopp hjem fra Spania og hadde etter planen tenkt meg videre til sverige om noen timer, men så klart har en gjeng evneveike spanjoler greid å sende baggen min feil og jeg sitter uten annet enn det jeg har på meg. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 otto Ups, ble du litt eid der? Det går nok bra, du kan ikke vinne alt. IM THA MASTAH, ARG! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor har de sendt den? Du kan dra på bagasjejakt \o/ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor har de sendt den?Du kan dra på bagasjejakt \o/ Hehe, nei si det. Om de har sendt den på feil fly eller om de i det hele tatt har sendt den vet jeg ikke. Kan jo også ha blitt borte ett sted i Norge og. Blir nok å ringe imorgen og kjefte ned en del folk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hamaestra, du kan ikke si at en person blir eid når en ikke blir det. Try again. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Litt trøtt Ballus? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 And that was a test. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nå skal jeg innrømme at jeg selv er helt utslitt. Varme man ikke er vant til og lite søvn fungerer dårlig sammen. Var jo også på en Spansk bar når de vant finalen så man kan jo si det ble en del festing også. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 LØGN. Visste du at vis du hyler i 8 år, 7 måneder og 6 dager, har du laga nok lydenergi til å varme opp en kopp kaffe. Slå den du Balldus Ehh, nei. Sannhet. Om du promper sammenhengende i 6 år og 9 måneder har du nok energi til å lage en atombombe. Period. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 En test? Hah...righty. Da var flybillettene ordnet. Blir en liten ferie på meg sørpå faktisk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hm. Noe jeg ikke har fått med meg, siden jeg har vært borte? Ser det er dukket opp noen i signaturen til b-real... oO Update? Kan jeg slenge ut en gratulerer, eller bare virker det slik? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Bare å se på bildene fra treffet det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor har bee tenkt seg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ser det er dukket opp noen i signaturen til b-real... oO Ja.. For de som ikke har fått det med seg så har The Colbert Report og The Daily Show begynt å legget ut hele episoder på nett så jeg la det i signaturen min i dag! The Colbert Report The Daily Show Oh wait...kanskje ikke det du mente Endret 1. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg