Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan vi ikke snakke om noe som alle husker? lang, langt borte. mye lengere enn du tror, der er det .... bor kan du svaret, sned forum "svaret" til 1990 og vær med i trekningen TELLETUBBIENE! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gjett om jeg forsov meg til jobb idag! Det er noe av det verste som finnes! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker jeg faktisk satt meg ned å så på Teletubbies. Det var så gøy når de viste de videoene to ganger. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker jeg faktisk satt meg ned å så på Teletubbies. Det var så gøy når de viste de videoene to ganger. Stooooooooooooooooooor klem!!!!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tinki winki, dipsi, lala, poo... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 A fy faen, for et program det var. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Var han lilla (Tinkywinky?) homo? Er det noen i teamet bak Teletubbies som har innrømt noe? Ryktene går jo, men det er vel ikke bekrefta? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker jeg faktisk satt meg ned å så på Teletubbies. Det var så gøy når de viste de videoene to ganger. Stooooooooooooooooooor klem!!!!! Tinki winki, dipsi, lala, poo... You guys are scaring the shit out of me. Teletubbiene var dritskumle. Husker jentene i klassen min likte dem, og jeg bare "Hva kalte du dem?" og så når jeg fikk se dem syntes jeg de var dritskumle. Jeg likte støvsugeren, da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med snøbarna? Alle synes de så så skumle ut, men jeg synes det var kjempebra! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 TELLETUBBIENE! riktig du vant en klem *klemmepå* og knut: det er jo halve morroa Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Idag gikk brannalarmen på kjøpesenteret. "*pip*x3 Brannalarmen er utløst. Alle må gå ut via nærmeste utgang eller nødutgang. Følg personalets anvisninger" arena eller harebakken? du redigerte har vært der 2 ganger før... en gang rett etter ett moteshow som nora var med på... der ser dere hvor heit ho er Er ikke du fra Arendal? Så har du bare vært der to ganger?! WTf?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med snøbarna? Alle synes de så så skumle ut, men jeg synes det var kjempebra!Snøbarna. Jeg mener å huske å ha likt dem. Men jeg er ikke helt sikker. Det var masse magi og en lilla bærplantesak i den, ikke sant? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg likte støvsugeren, da. Var det ikke støvsugeren som spiste opp alle pepperkakene eller noe? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Der har du program der manusforfatteren røyket noe sterkere enn Eventyr 3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 [quote arena eller harebakken? du redigerte har vært der 2 ganger før... en gang rett etter ett moteshow som nora var med på... der ser dere hvor heit ho er Er ikke du fra Arendal? Så har du bare vært der to ganger?! WTf?! mente att alarmen har gått 2 ganger før... skrev litt raskt uten og se over... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg likte støvsugeren, da. Var det ikke støvsugeren som spiste opp alle pepperkakene eller noe? Pepperkaker, liksom. Tror vi kaller det HASJBROWNIES, jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg likte støvsugeren, da. Var det ikke støvsugeren som spiste opp alle pepperkakene eller noe? *kremt* tubbykakene Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 [quote arena eller harebakken? du redigerte har vært der 2 ganger før... en gang rett etter ett moteshow som nora var med på... der ser dere hvor heit ho er Er ikke du fra Arendal? Så har du bare vært der to ganger?! WTf?! mente att alarmen har gått 2 ganger før... skrev litt raskt uten og se over... Åja. "har vært der 2 ganger" skrev du jo. Jaja. Var ho i moteshow altså. Gratulerer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Den dagen jeg våkner opp og ser et lite barn i sola skal jeg slutte med alt som kan skade hodet mitt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Arendal?Grimstad/Arendal, same shite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg