Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Anyway, jeg stakk nå, så dere som oppfattet meg som oppmerksomhetssyk (mrbjorn) kan pustet lettet ut.

Var det her du beviste det enkelte påstod?

Jeg påstod jo aldri at han var oppmerksomhetssyk. Men ja. Han klarte fint å bevise det selv. :wee:

+ at han skrev nicket mitt feil!!11 :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu: nå har jeg kjøpt meg diger tv, katt og en lappis. Tom for penger nå :(

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan klage på tygdesatsene når andre faktisk kan ta seg råd til å ikke bare kjøpe flett ny PC, svær LCD-TV og speilreflekskamera, men også KATT.

Det er nesten så jeg ikke skjønner hvorfor jeg jobber.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Personlig regel

Er du ikke født på 80-tallet,kan jeg ikke date deg. :)

Aldersgrense 18 år. (jeg er kanskje sær)

De som er født før dags dato i 1990 da? De er jo 18. oO

See rule one.

Lenke til kommentar
Det finnes jo ikke spennende jobber for en uutdanna slask som meg ;)

Men jeg håper jeg bumper innpå noe brukanes.

Nei valget blir litt smalere for oss "tapere" ^_^

Danielzu: nå har jeg kjøpt meg diger tv, katt og en lappis. Tom for penger nå :(
Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan klage på tygdesatsene når andre faktisk kan ta seg råd til å ikke bare kjøpe flett ny PC, svær LCD-TV og speilreflekskamera, men også KATT.

Tja..du kan så si. Men det er vist flere i husstanden etter meg bekjent.

Ny avatar. Noen komentarer? Burde jeg gå tilbake til hunken?
Keep it :)
Lenke til kommentar

Virker ikke så verst å leve på trygd egentlig :p

Kan jo være slask på heltid da, og fortsatt dekke grunnlegende behov + litt xtra stuff.

Lenke til kommentar
og gidder ikke ha crack.

Om du har lissensnøkkelen til en av de andre liggende, trenger du ikke crack. :)

*titte rundt seg*

Nei det hadde jeg ikke. Har to sånne ubegrensede installasjons-cd'r til windows ett eller annet sted her.. :hmm: Må bare finne dem.

EDIT: nei for det er jo ingen i norges vide land som har samboer, og begge tilfeldigvis får igjen penger. Plz slutt å hakk på hva jeg gjør.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nei valget blir litt smalere for oss "tapere" ^_^

Jupp :wee:

Jeg har klart å søke på hele to jobber bare i dag, så jeg syns jeg har vært flink allikevel. Selv om jeg ikke har lyst til å jobbe for verken Japan Photo eller Securitas Direct :p

Og de to jobbene som hadde vært tøffe å få, får jeg sannsynligvis ikke uansett pga manglende erfaring (blææh). Dessuten har de ikke oppstart før i august. Stress!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...