Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu: nå har jeg kjøpt meg diger tv, katt og en lappis. Tom for penger nå :(

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan klage på tygdesatsene når andre faktisk kan ta seg råd til å ikke bare kjøpe flett ny PC, svær LCD-TV og speilreflekskamera, men også KATT.

Det er nesten så jeg ikke skjønner hvorfor jeg jobber.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Personlig regel

Er du ikke født på 80-tallet,kan jeg ikke date deg. :)

Aldersgrense 18 år. (jeg er kanskje sær)

De som er født før dags dato i 1990 da? De er jo 18. oO

See rule one.

Lenke til kommentar
Det finnes jo ikke spennende jobber for en uutdanna slask som meg ;)

Men jeg håper jeg bumper innpå noe brukanes.

Nei valget blir litt smalere for oss "tapere" ^_^

Danielzu: nå har jeg kjøpt meg diger tv, katt og en lappis. Tom for penger nå :(
Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan klage på tygdesatsene når andre faktisk kan ta seg råd til å ikke bare kjøpe flett ny PC, svær LCD-TV og speilreflekskamera, men også KATT.

Tja..du kan så si. Men det er vist flere i husstanden etter meg bekjent.

Ny avatar. Noen komentarer? Burde jeg gå tilbake til hunken?
Keep it :)
Lenke til kommentar

Virker ikke så verst å leve på trygd egentlig :p

Kan jo være slask på heltid da, og fortsatt dekke grunnlegende behov + litt xtra stuff.

Lenke til kommentar
og gidder ikke ha crack.

Om du har lissensnøkkelen til en av de andre liggende, trenger du ikke crack. :)

*titte rundt seg*

Nei det hadde jeg ikke. Har to sånne ubegrensede installasjons-cd'r til windows ett eller annet sted her.. :hmm: Må bare finne dem.

EDIT: nei for det er jo ingen i norges vide land som har samboer, og begge tilfeldigvis får igjen penger. Plz slutt å hakk på hva jeg gjør.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nei valget blir litt smalere for oss "tapere" ^_^

Jupp :wee:

Jeg har klart å søke på hele to jobber bare i dag, så jeg syns jeg har vært flink allikevel. Selv om jeg ikke har lyst til å jobbe for verken Japan Photo eller Securitas Direct :p

Og de to jobbene som hadde vært tøffe å få, får jeg sannsynligvis ikke uansett pga manglende erfaring (blææh). Dessuten har de ikke oppstart før i august. Stress!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...