Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Også Gullars da...EG SKAL RØMME!(da han la eggeskall oppå en boks rømme i kjøleskapet som beskjed at han hadde rømt hjemmefra). Og Indigo som hadde en hel verden i søppelkassa si. Gullars har jeg sett live sånn masse ganger. "MARIANNEEEEEEE!" Wtf.Det gjorde jeg også. Den reportasjen om den singel-tingen som var på tv2..altså, hun kan vel takke seg lykkelig hun dama som var på slutten av innslaget. "jeg skulle gjerne ønske meg en kjæreste"....vel gratulerer, du får nå garantert søkere når du opptrår på nyhetene på en av norges største tv-kanaler. Vi lo av en 89-åring som døde da juletreet hans omkom og lommemannens metoder.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Reparere, Revidere, Resultere, Revurdere, Reformere, Reversere *snurre hodet 360 grader rundt* Reflektere, Registrere, Repetere HEY! POMPEL Å PILT! HAHAHAHAHAHAHAHAH! Er det rart vi hater han? Også den jævla klappinga... Endret 12. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Også Gullars da...EG SKAL RØMME!(da han la eggeskall oppå en boks rømme i kjøleskapet som beskjed at han hadde rømt det verste er igrunnen att de forsto han da.. hadde jeg funnet eggeskall og og en rømmeboks på benken min, så hadde jeg bare kastet det tror jeg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Reparere, Revidere, Resultere, Revurdere, Reformere, Reversere *snurre hodet 360 grader rundt* Reflektere, Registrere, Repetere HEY! POMPEL Å PILT! HAHAHAHAHAHAHAHAH! Er det rart vi hater han? Ene tingen jeg knakk sammen i latter av (i år, ikke da jeg var liten, vil tippe jeg gråt store deler av episodene), var da døren som knakk lagde kliss lik lyd som murveggen som knakk. Håhåhå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Han var flink å tegne sjoladepuddinger også. HAHA jeg fant den! Fantastisk! Husket ikke syredrømmen dessverre. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Reparere, Revidere, Resultere, Revurdere, Reformere, Reversere *snurre hodet 360 grader rundt* Reflektere, Registrere, Repetere HEY! POMPEL Å PILT! HAHAHAHAHAHAHAHAH! Er det rart vi hater han? Også den jævla klappinga... *øhøhøhø* ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg husker ikke det, jeg. Er nok for liten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Facebook har vært godt for EN ting for meg - liste opp alle de jævli tøffe videoene fra gamle barnetv. Shagma! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fantastisk! Husket ikke syredrømminga hans om å gå seg vill i Bergens skumle gater. Han er så søøøt. Jeg savner å være i gamelbyen og se ham og Marianne og resten av gjengen... *nostalgisk* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg husker ikke det, jeg. Er nok for liten Ja-a Just like me ^^ Men mamma grøsser, bare jeg sier. "Pompeeel" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde de liveshow også? Jeg var bare liten pjokk i nord-norge så sånt fikk ikke jeg med meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde de liveshow også? Jeg var bare liten pjokk i nord-norge så sånt fikk ikke jeg med meg. Japp. Gamlebyen i Bergen. Hver sommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ikke værst av Marianne å koble at eggeskall oppi rømmeboksen betyr at Gullars skal rømme. Tror manusforfatterne røkte litt diverse ting og tang... "No ska eg tegne tusen millionar sjokoladepuddinger som drar på ferie" Hmmmmm? Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan vi ikke snakke om noe som alle husker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke værst av Marianne å koble at eggeskall oppi rømmeboksen betyr at Gullars skal rømme. Tror manusforfatterne røkte litt diverse ting og tang... "No ska eg tegne tusen millionar sjokoladepuddinger som drar på ferie" Hmmmmm? Jeg jobbet som statist i liveshowet deres en sommer da jeg var fem eller noe. Årh, mamma og pappa har hjemmevideo av det. Uff, jeg tror jeg må brenne noen av hjemmevideoene våre så de ikke kan sees mer.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vet du har en yrkesskade når du ser reklame for Canal Digital og det første du tenker er 06090 *sukk* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan vi ikke snakke om noe som alle husker? lang, langt borte. mye lengere enn du tror, der er det .... bor kan du svaret, sned forum "svaret" til 1990 og vær med i trekningen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Lurer på hva serien het...det var en dukkefilm om to brødre. Han ene hoppa alltid rett fra køyesenga og ned i buksa si. Var drit imponert over det der. Også plagde de alltid de slemme kjøpmannen. Kommentaren var alltid på liksom-nynorsk av en med mørrrrk stemme. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Idag gikk brannalarmen på kjøpesenteret. "*pip*x3 Brannalarmen er utløst. Alle må gå ut via nærmeste utgang eller nødutgang. Følg personalets anvisninger" På Harebakken, for de som vet hva det er. Endret 12. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Idag gikk brannalarmen på kjøpesenteret. "*pip*x3 Brannalarmen er utløst. Alle må gå ut via nærmeste utgang eller nødutgang. Følg personalets anvisninger" arena eller harebakken? du redigerte har vært der 2 ganger før... en gang rett etter ett moteshow som nora var med på... der ser dere hvor heit ho er Endret 12. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg