Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Også Gullars da...EG SKAL RØMME!

(da han la eggeskall oppå en boks rømme i kjøleskapet som beskjed at han hadde rømt hjemmefra). Og Indigo som hadde en hel verden i søppelkassa si.

Gullars har jeg sett live sånn masse ganger. :love:

"MARIANNEEEEEEE!" :love:

Wtf.

Det gjorde jeg også. Den reportasjen om den singel-tingen som var på tv2..altså, hun kan vel takke seg lykkelig hun dama som var på slutten av innslaget.

"jeg skulle gjerne ønske meg en kjæreste"....vel gratulerer, du får nå garantert søkere når du opptrår på nyhetene på en av norges største tv-kanaler.

Vi lo av en 89-åring som døde da juletreet hans omkom og lommemannens metoder.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Også Gullars da...EG SKAL RØMME!

(da han la eggeskall oppå en boks rømme i kjøleskapet som beskjed at han hadde rømt

det verste er igrunnen att de forsto han da.. hadde jeg funnet eggeskall og og en rømmeboks på benken min, så hadde jeg bare kastet det tror jeg... :p

Lenke til kommentar
Reparere, Revidere, Resultere, Revurdere, Reformere, Reversere *snurre hodet 360 grader rundt* Reflektere, Registrere, Repetere HEY! POMPEL Å PILT! HAHAHAHAHAHAHAHAH!

:( Er det rart vi hater han?

Ene tingen jeg knakk sammen i latter av (i år, ikke da jeg var liten, vil tippe jeg gråt store deler av episodene), var da døren som knakk lagde kliss lik lyd som murveggen som knakk. Håhåhå :love:

Lenke til kommentar

Ikke værst av Marianne å koble at eggeskall oppi rømmeboksen betyr at Gullars skal rømme. Tror manusforfatterne røkte litt diverse ting og tang...

"No ska eg tegne tusen millionar sjokoladepuddinger som drar på ferie"

Hmmmmm?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ikke værst av Marianne å koble at eggeskall oppi rømmeboksen betyr at Gullars skal rømme. Tror manusforfatterne røkte litt diverse ting og tang...

"No ska eg tegne tusen millionar sjokoladepuddinger som drar på ferie"

Hmmmmm?

Jeg jobbet som statist i liveshowet deres en sommer da jeg var fem eller noe. Årh, mamma og pappa har hjemmevideo av det. :blush:

Uff, jeg tror jeg må brenne noen av hjemmevideoene våre så de ikke kan sees mer.. :p

Lenke til kommentar

Lurer på hva serien het...det var en dukkefilm om to brødre. Han ene hoppa alltid rett fra køyesenga og ned i buksa si. Var drit imponert over det der. Også plagde de alltid de slemme kjøpmannen.

Kommentaren var alltid på liksom-nynorsk av en med mørrrrk stemme.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Idag gikk brannalarmen på kjøpesenteret.

"*pip*x3 Brannalarmen er utløst. Alle må gå ut via nærmeste utgang eller nødutgang. Følg personalets anvisninger"

På Harebakken, for de som vet hva det er.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Idag gikk brannalarmen på kjøpesenteret.

"*pip*x3 Brannalarmen er utløst. Alle må gå ut via nærmeste utgang eller nødutgang. Følg personalets anvisninger"

arena eller harebakken?

du redigerte :( har vært der 2 ganger før... en gang rett etter ett moteshow som nora var med på... der ser dere hvor heit ho er :cool:

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...