Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er syk :( Noen som vil passe på meg?

 

Festivalsyndromet som har slått inn?

*pakke inn i ullteppe og servere kakao*

 

Lakrisal og bokscola var dårlig mix. Hver gang jeg tar en slurk blir det sånn mentos-efekt i munnen min. Alt skummer og kjæften blir veldig, veldig full :(

 

Det er jo hele poenget med å blande de :)

 

 

Hi, my name is Zeta kitty.gif

(dere overtalte meg. :hrm: Kom frem til at beta er guttenavn)

 

Go Zeta!

 

 

 

Ellers kan jeg fortelle at det var en sant helvete å stå opp klokka 7 i dag, etter 2 uker med ubrukelig døgnrytme. Kom seg riktignok etter noen timer på jobb.

Tror ikke det blir like vanskelig å få sove i kveld som i går...

Lenke til kommentar
Haha. Så det i French Open, ja. ^^

 

Ser det på verdensrankingen ja, siden en eller annen gang i 2004 mener jeg å huske. Du liker Nadal bare for at han er så søt, Federer er liksom ikke kjekk nok han. :nei:

 

Mushi: Det der er en usedvanlig pen pusekatt. Er Zeta like kos som hun ser ut?

 

Ich mag nicht Die Katten

 

Heter det ikke Katzen?

Lenke til kommentar
Ser det på verdensrankingen ja, siden en eller annen gang i 2004 mener jeg å huske. Du liker Nadal bare for at han er så søt, Federer er liksom ikke kjekk nok han. :nei:

Tja. Hadde Federer røket ut i dag og Nadal vunnet hele Wimbledon, så hadde han overtatt. Han kan fortsatt overta førsteplassen i år. :) Dessuten kan du jo se litt på alderen til Nadal og Federer. Federer er fem år eldre. Og Nadal er ikke spesielt kjekk. Å heie på Federer er som å heie på Michael Schumacher da han var på topp: "Åå, han vinner, han heier jeg på!"

Lenke til kommentar
Stakars Llandari-pusen.

 

Jaaa :cry:

 

Neida, har bare godt av det. Dessuten er det begrenset hvor morsomt det er å sløve hjemme over lengre tid. Får prøve å finne på noe når jeg har ferie neste gang.

 

Edit: Hvem pokker inviterte alle disse fluene inn i leiligheten min?

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Ser det på verdensrankingen ja, siden en eller annen gang i 2004 mener jeg å huske. Du liker Nadal bare for at han er så søt, Federer er liksom ikke kjekk nok han. :nei:

Tja. Hadde Federer røket ut i dag og Nadal vunnet hele Wimbledon, så hadde han overtatt. Han kan fortsatt overta førsteplassen i år. :) Dessuten kan du jo se litt på alderen til Nadal og Federer. Federer er fem år eldre. Og Nadal er ikke spesielt kjekk. Å heie på Federer er som å heie på Michael Schumacher da han var på topp: "Åå, han vinner, han heier jeg på!"

 

Joda, det kan fortsatt bli over 30 grader her i Trondheim i dag. :) Jeg har heiet på Federer siden 1998-99. Han er faktisk like gammel som meg. :D

Lenke til kommentar
Joda, det kan fortsatt bli over 30 grader her i Trondheim i dag. :) Jeg har heiet på Federer siden 1998-99. Han er faktisk like gammel som meg. :D

Tja. Da er det greit at du heier på ham, og jeg respekterer det. Jeg begynte å heie på Nadal da jeg så ham i en kamp for to år siden, tror jeg. Elsker måten han spiller på. :)

Lenke til kommentar
Joda, det kan fortsatt bli over 30 grader her i Trondheim i dag. :) Jeg har heiet på Federer siden 1998-99. Han er faktisk like gammel som meg. :D

Tja. Da er det greit at du heier på ham, og jeg respekterer det. Jeg begynte å heie på Nadal da jeg så ham i en kamp for to år siden, tror jeg. Elsker måten han spiller på. :)

 

Jeg synes det er fascinerende at venstrearmen hans er såpass mye større enn høyrearmen. Venstrearmen er som hulkens arm, mens høyrearmen ser ut som ett kosteskaft. :D

Lenke til kommentar
Jeg synes det er fascinerende at venstrearmen hans er såpass mye større enn høyrearmen. Venstrearmen er som hulkens arm, mens høyrearmen ser ut som ett kosteskaft. :D

Nåh, så stor forskjell er det nå ikke akkurat. Dessuten er han jo venstrehendt. ^^

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å dra ned i solariumet for å grille meg litt, men det regner så mye at jeg ikke er helt sikker på om jeg synes det er verd det!

 

Sjokkisbamse: Hjelp! Du er fantastisk lik eksen min, måtte sjekke profilen din for å avkrefte sjokket. :) Du er litt for ung ser det ut til, men skremmende lik. :ermm:

såpass faktisk:D

Lenke til kommentar
Imponerende av Nadal. Spesielt med tanke på problemene hans med kneet tidlig i kampen. Noen som vet hva som var galt?

Han hadde litt problemer med knærne i fjorårets finale, og etter det har han spilt med tape (du så hvor hardt det var strammet rundt leggene). Han sa etter kampen at det gikk over etter hvert, så det var sikkert ikke noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...