MrBjoern Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg trodde de fikk ordnet det siden det var himmelen tross alt He cannot fix everything you know... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 MEN, nå er det kamp, også drar jeg. AU REVOIR! Okay, det er offisielt det tristeste jeg noengang har lest. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Blei nesten kasta ut av ei kebabsjappe fordi jeg rota så innijævelig med babben. Dritsur staner kom med en serviett og spurte meg: "Hvor gammel er du?" "Øhh..25?" "Nei, du er seks og et halvt!" "...og et halvt?" Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Sikkert det fyren kan på norsk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) He cannot fix everything you know... true.dat Han kunne ha kommet med smekke til deg da. Jeg ser en hel hau med folk innom men ingen sier noe...:\ Endret 29. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Kjære deg, det vet du da at det ikke gjør Nærmeste togforbindelsen jeg har er ifra Narvik til sverige. Ellers må en til fauske...4 timer med buss. Tells ikke akebakketog? Du vet.. sånn med snøbrett osv. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 *Legge seg siden man ble vekt av telefonen som plutselig: Ein, Schwei, Drei, I do not think we bought enough body bags* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Tells ikke akebakketog? Du vet.. sånn med snøbrett osv.Tror ikke det :\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg ser en hel hau med folk innom men ingen sier noe...:\ De gråter seg sikkert i søvn, "as we speek". Det skal i hvert fall jeg gjøre nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Skal legge meg snart selv. Heldigvis begynner ikke jobben før 12 i morgen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg stuper til sengs jeg også om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Tells ikke akebakketog? Du vet.. sånn med snøbrett osv.Tror ikke det :\ Åja... Da har jeg feil oppfattning av tog. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 De gråter seg sikkert i søvn, "as we speek". Det skal i hvert fall jeg gjøre nå.Oki. Åja... Da har jeg feil oppfattning av tog. ^^Ja jeg vil tro at det ikke er helt representativt Tror jeg faktisk skal sove denne vakta...er dønn kjedelig å sitte her...no fun at all. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Åja... Da har jeg feil oppfattning av tog. ^^Ja jeg vil tro at det ikke er helt representativt Tror jeg faktisk skal sove denne vakta...er dønn kjedelig å sitte her...no fun at all. How boring... Nå kan jeg også liksågodt gå å legge meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Og da var jeg ferdig med å prate i mobilen. Lurer på om jeg skal legge meg eller ikke. Vet ikke om jeg skal på jobb i morgen xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Da har en faktisk moderert littegranne. Jeg er nesten flink. Men nå tror jeg skal ordne meg noen å spise. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 noe* b-real. Får virkelig ikke håpe at du skal spise en random person på pleiehjemmet der til kvelds. Og jeg tenker på å legge meg fremdeles. Dette har jeg sagt til meg selv de 4 siste timene. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Happ Lenge siden sist Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Vi er i noelunde samme situasjon bjørn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Vi er i noelunde samme situasjon bjørn. Skal vi bare legge oss, i hver vår seng kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg