Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om dere har hørt det, men jeg jobber for tiden som telefonselger, så om dere hører en "Preben Madsen" i andre enden av telefonen, si noe pent :p

 

To salg til nå, et garantert salg i morgen. Og flere skal det bli!

Du skal få lov til å ringe meg. Men jeg kan garantere deg at jeg ikke kommer til å kjøpe noe. :wee:

Lenke til kommentar
Ja, men jeg takler ikke det. Om jeg vil ha noe så leter jeg selv.

Men for all del, jeg tviler ikke på at de er hyggelige folk, de må jo nesten være det også.

Folk er selvfølgelig forskjellige, men det er viktig å tenke på at det faktisk er de som gledelig ønsker å bli oppsøkt av selgere så grovarbeidet kan bli fikset for dem i løpet av 5 minutter over telefon. Enkelte er nemlig veldig stresset og har ikke tid til å undersøke selv.
Lenke til kommentar
Kjære deg, det vet du da at det ikke gjør :wee:

Nærmeste togforbindelsen jeg har er ifra Narvik til sverige. Ellers må en til fauske...4 timer med buss.

Det vet jeg da. :)

 

Og... det kommer da ann på hvor fort man evt kjører. Som du så fint sa selv, angående hvor langt det var til Tromsø. :wee:

Lenke til kommentar
Så lenge det er et fornuftig produkt som selges så why not:)

 

Jeg derimot er ufornuftig og kan nok ikke selges :(

Den nye bakemaskinen som kan bake hele tre forskjellige kakesorter. I tilleg til å skjære brød, og koke pasta! Nå for bare 399,- inkludert frakt! Om du bestiller nå, får du også ett kaffe latte krus, med varmeelementer, til en verdi av 199,- inkludert i prisen!

 

 

Og... du er ganske ufornuftig ja, b-real. Du må nesten gis bort du. :p

Lenke til kommentar
Og... det kommer da ann på hvor fort man evt kjører. Som du så fint sa selv, angående hvor langt det var til Tromsø. :wee:
Husker jeg kjørte ifra Tromsø en gang..midt på natta...tror jeg hadde snittfart på en 140 fra Tromsø og til Sortland og det var inkludert et stopp i Bjerkvik på shell-stasjonen.

 

Tog er en fin ting. Har forresten vært blindpassasjer en gang, det var skremmende. :ohmy:
Blindpassasjer? Jaha? Do tell.

 

 

Og... du er ganske ufornuftig ja, b-real. Du må nesten gis bort du. :p
Jeg vet :(
Lenke til kommentar
Enkelte er nemlig veldig stresset og har ikke tid til å undersøke selv.

Jeg vet ikke om stressa folk er rett målgruppe, stressede personer blir bare mer stresset av å få en telefon hvor noen prøver å selge noe.

Jeg tenker mer på personer som føler et slags stress ved å i det hele tatt gjøre noe slikt som å for eksempel undersøke bedre tilbud, si opp gammel strømleverandør etc. ikke de som løper til bussen for å rekke en buss for et viktig møte.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...