Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Japp. Som snadder mens man venter på middagen.

Eller kanskje vi bare skal begynne å spise døde mennesker. ^^

Vi kan jo heller holde oss til frosk og kakkerlakker. Mer enn nok for alle, og frosk skal visstnok smake kylling Ikke spør åssen jeg vet det...

Jeg har ikke spist kakkerlakker, men jeg har spist sirisser og frosk. :D Sirisser var faktisk ganske godt. Var sprøstekt som potetgull.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at smaken er noe å slå hæla i taket over når det kommer til slike søppelmåker som det ble vist til i artikkelen.

Det om slo meg var hvordan i alle dager han klarte å steke måkene (dvs få dem helstekt) når han tilsynelatende grillet dem med fjærene på og innmaten inntakt? Det var ihvertfall ingen tegn på sløying av måke eller fjørnapping på bildet..

Det sto at han spiste rubbel og bit. Jeg kan ikke se for meg at fjær smaker så godt.

Det tror jeg nok er antakelser fra innsender/vg sin side, jeg kan aldri se for meg at hele måken fortæres. Men igjen, hønseføtter med klør og hud og allt er jo delikatesser i flere asiatiske land..
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere har hørt det, men jeg jobber for tiden som telefonselger, så om dere hører meg i andre enden av telefonen, si noe pent :p

To salg til nå, et garantert salg i morgen. Og flere skal det bli!

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dere har hørt det, men jeg jobber for tiden som telefonselger, så om dere hører en "Preben Madsen" i andre enden av telefonen, si noe pent :p

To salg til nå, et garantert salg i morgen. Og flere skal det bli!

Hvis jeg hører det når jeg tar telefonen er mitt svar: "Kan du se å få vasket ringelistene dine din slubbert?"

Lenke til kommentar

Mange er faktisk veldig hyggelige og jeg synes selv at "produktet" er meget bra. Ikke endre min oppfatning av hvordan folk er når de snakker med telefonselgere :)

Reservert Quayle? (Kan du forresten legge til en "btw, det er meg Quayle fra forumet", så jeg vet det er deg? :) )

Endret av TSP
Lenke til kommentar

TSP: Ringer du meg, blir jeg så forbannet. Jeg kommer med et langt foredrag om hvor mye jeg hater telefonselgere.

Jeg takler dem ikke. Ikke personlig ment, kan fint være hyggelige ellers, men med en gang de turner om til telefonselgere blir de for min del drittsekker som ikke ønsker å spre annet enn negativitet, og som bruker en del av min dyrebare tid til å avslå et evt. tilbud.

Jeg hater telefonselgere.

TSP, jeg skal for din del si at det er ballus fra forumet i nærmeste framtid om en telefonselger ringer.

Edit: glemte et komma.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Telefonselgere er faktisk positive skapninger. Hvertfall slik jeg har oppfattet det til nå, om vi for eksempel vet at kunden allerede har et mye rimeligere produkt er ikke de noen vi ønsker å lure. Det er faktisk mennesker i norge som sier "Tusen takk" når vi ringer dem og det er jo positivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...