Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Si hva du vil om årets EM, men kjegler dekket av ballonger som danser vals med andre kjegler dekket av ballonger mens folk med hvitmaling i ansiktet, rare, gammeldagse kostymer og sukkerspinn på hodet løper rundt som hodeløse høns er udiskutabelt tøft.

 

Red.: Den setningen ble rar. Les den skikkelig sakte. Og flere ganger. Okay?

 

ENRIQUE IGLESIAS! WOOOO!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på at smaken er noe å slå hæla i taket over når det kommer til slike søppelmåker som det ble vist til i artikkelen.

 

Det om slo meg var hvordan i alle dager han klarte å steke måkene (dvs få dem helstekt) når han tilsynelatende grillet dem med fjærene på og innmaten inntakt? Det var ihvertfall ingen tegn på sløying av måke eller fjørnapping på bildet..

Lenke til kommentar

Rart ikke flere uteliggere spiser måker. Det må da være en ypperlig matkilde for de som ikke har penger til mat. Mulig det ikke smaker noe godt, da. De eter jo mye drit.

 

Men hvor i svarte ser dere noen hw-folk i det bildet? ser bare gubben.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg tviler på at smaken er noe å slå hæla i taket over når det kommer til slike søppelmåker som det ble vist til i artikkelen.

 

Det om slo meg var hvordan i alle dager han klarte å steke måkene (dvs få dem helstekt) når han tilsynelatende grillet dem med fjærene på og innmaten inntakt? Det var ihvertfall ingen tegn på sløying av måke eller fjørnapping på bildet..

 

Det sto at han spiste rubbel og bit. Jeg kan ikke se for meg at fjær smaker så godt.

 

Hund smaker sikkert godt da. Får vel nok mosjon og slikt...

:ermm:

 

Mamma kan by på sprøstekt hamster. Hamster på tannpirkere! Det blir litt som et grillspyd.

 

ORLY?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...