Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så sant, så sant. Du må jo være her for at det skal være interessant. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så sant, så sant. Du må jo være her for at det skal være interessant. Painz. Jeg elsker kakemonsteret. Han er så søt Jeg var derimot livredd Pompel og Pilt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Snakker om barnetv..hvorfor har vi ikke herlig politisk ukorrekte figurer som dette lengre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Snakker om barnetv..hvorfor har vi ikke herlig politisk ukorrekte figurer som dette lengre? Fordi det finnes ikke negre, utlendinger som snakker dårlig norsk/engelsk eller lignende lengre. Sånn offisielt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tannbørsten i Karius og Baktus (originale tv-serien av Ivo Caprino) var også skummel. For ikke å snakke om slem. Syntes alltid det var så trist når tannbørsten kom og pusset vekk Karius og Baktus. Ropte alltid at de måtte hjemme seg. ^^ Litt som Nemi med dragene sine. *Humre*. Fine bestefar som hadde så mange fine barnefilmer. Savner den tiden. Huff, her sitter jeg og blir sentimental. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Shaaaaaaaaare! Til deg og andre: Kan dere ikke poste litt lengre poster med litt mer innhold? =) (det var meg som bruker og ikke mod som ønsker det) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Painz. Jeg elsker kakemonsteret. Han er så søt Jeg var derimot livredd Pompel og Pilt. Vaktmester Gorgon? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Da er man egentlig klar for kvelden. Jeg må bare holde Fisherman-inntaket lavere enn på nyttårsaften, og samtidig huske at jeg faktisk må spise. Ikke bare bare å huske alt. Sees i morgen kveld! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube awwwwwww. Salat på svensk vis. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg var derimot livredd Pompel og Pilt. er ikke pompel og pilt før din tid? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Painz. Jeg elsker kakemonsteret. Han er så søt Jeg var derimot livredd Pompel og Pilt. Vaktmester Gorgon? *snufs* Oww.. Han er så skummel. Jeg har gått til intens terapi for å bli kvitt min redsel for dem. Hver gang jeg sier noe, så sier venninnen min "Akkurat. Nettopp" sånn at jeg skal venne meg til det. EDIT: Meg og Knut Erik sitter og ler av nyhetene Endret 12. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tannbørsten i Karius og Baktus (originale tv-serien av Ivo Caprino) var også skummel. For ikke å snakke om slem. Syntes alltid det var så trist når tannbørsten kom og pusset vekk Karius og Baktus. Ropte alltid at de måtte hjemme seg. ^^ Litt som Nemi med dragene sine. *Humre*. Fine bestefar som hadde så mange fine barnefilmer. Savner den tiden. Huff, her sitter jeg og blir sentimental.Jeg synes virkelig synd på dagens ungdom som ikke vokser opp med de gode tv-programmene som vi hadde før. Jaok, det var jævlig mye syre også da...pompel og pilt f.eks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ja. Sitter og ser på en 15 minutter Swedish Chef-collection..fantastisk moro. Og så totalt politisk ukorrekt. Han er våpengal. Man kan jo ikke lære ungene å skyte maten sin, tross alt. De KAN jo bli gale mordere av sånt!!!! Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg synes virkelig synd på dagens ungdom som ikke vokser opp med de gode tv-programmene som vi hadde før. Jaok, det var jævlig mye syre også da...pompel og pilt f.eks. Pilt: Pompel? Tror du døren har rømt hjemmefra? Pompel: Ja. De gjør ofte det når de er alene hjemme. --------------------------------------------------------------- Pompel: Få sagen, Pilt. Pilt: Pompel mener vel skrutrekkeren? Pompel: Øh, ja. Nettopp. --------------------------------------------------------------- Pompel: Vi går den veien! *gå i en helt annen retning* Pilt: Øh. Sa ikke Pompel at vi skulle gå denne veien da? Pompel: Øh. Ja. Nettopp. --------------------------------------------------------------- Døren rømmer hjemmefra! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jepp. Da er jeg spist en perfekt mediumstekt pepperbiff med hasselbakt potet og en aldeles nyyydelig hjemmelaget fløtesaus. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jepp. Da er jeg spist en perfekt mediumstekt pepperbiff med hasselbakt potet og en aldeles nyyydelig hjemmelaget fløtesaus. Heldige deg da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Også Gullars da...EG SKAL RØMME! (da han la eggeskall oppå en boks rømme i kjøleskapet som beskjed at han hadde rømt hjemmefra). Og Indigo som hadde en hel verden i søppelkassa si. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 EDIT: Meg og Knut Erik sitter og ler av nyhetene Wtf.Det gjorde jeg også. Den reportasjen om den singel-tingen som var på tv2..altså, hun kan vel takke seg lykkelig hun dama som var på slutten av innslaget. "jeg skulle gjerne ønske meg en kjæreste"....vel gratulerer, du får nå garantert søkere når du opptrår på nyhetene på en av norges største tv-kanaler. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Miih, vi skal ha biff i dag, vi og *glede seg* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Reparere, revidere, samantere osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg