Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannbørsten i Karius og Baktus (originale tv-serien av Ivo Caprino) var også skummel. For ikke å snakke om slem. Syntes alltid det var så trist når tannbørsten kom og pusset vekk Karius og Baktus. Ropte alltid at de måtte hjemme seg. ^^ Litt som Nemi med dragene sine. *Humre*. Fine bestefar som hadde så mange fine barnefilmer. Savner den tiden. Huff, her sitter jeg og blir sentimental.

Lenke til kommentar
Painz. Jeg elsker kakemonsteret. Han er så søt :love:

Jeg var derimot livredd Pompel og Pilt.

Vaktmester Gorgon?

*snufs* Oww.. Han er så skummel.

Jeg har gått til intens terapi for å bli kvitt min redsel for dem. Hver gang jeg sier noe, så sier venninnen min "Akkurat. Nettopp" sånn at jeg skal venne meg til det. :wee:

EDIT: Meg og Knut Erik sitter og ler av nyhetene :love:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Tannbørsten i Karius og Baktus (originale tv-serien av Ivo Caprino) var også skummel. For ikke å snakke om slem. Syntes alltid det var så trist når tannbørsten kom og pusset vekk Karius og Baktus. Ropte alltid at de måtte hjemme seg. ^^ Litt som Nemi med dragene sine. *Humre*. Fine bestefar som hadde så mange fine barnefilmer. Savner den tiden. Huff, her sitter jeg og blir sentimental.
Jeg synes virkelig synd på dagens ungdom som ikke vokser opp med de gode tv-programmene som vi hadde før. Jaok, det var jævlig mye syre også da...pompel og pilt f.eks.
Lenke til kommentar

Ja. Sitter og ser på en 15 minutter Swedish Chef-collection..fantastisk moro. Og så totalt politisk ukorrekt. Han er våpengal. Man kan jo ikke lære ungene å skyte maten sin, tross alt. De KAN jo bli gale mordere av sånt!!!!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg synes virkelig synd på dagens ungdom som ikke vokser opp med de gode tv-programmene som vi hadde før. Jaok, det var jævlig mye syre også da...pompel og pilt f.eks.

Pilt: Pompel? Tror du døren har rømt hjemmefra?

Pompel: Ja. De gjør ofte det når de er alene hjemme.

---------------------------------------------------------------

Pompel: Få sagen, Pilt.

Pilt: Pompel mener vel skrutrekkeren?

Pompel: Øh, ja. Nettopp.

Pompel: Vi går den veien! *gå i en helt annen retning*

Pilt: Øh. Sa ikke Pompel at vi skulle gå denne

veien da?

Pompel: Øh. Ja. Nettopp.

Døren rømmer hjemmefra! :love:

Lenke til kommentar
EDIT: Meg og Knut Erik sitter og ler av nyhetene :love:
Wtf.

Det gjorde jeg også. Den reportasjen om den singel-tingen som var på tv2..altså, hun kan vel takke seg lykkelig hun dama som var på slutten av innslaget.

"jeg skulle gjerne ønske meg en kjæreste"....vel gratulerer, du får nå garantert søkere når du opptrår på nyhetene på en av norges største tv-kanaler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...