Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg burde trene, men orker ikke. Så jeg sitter bare å gror. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg burde trene, men orker ikke. Så jeg sitter bare å gror. Gjør det. Det samme tenkte jeg i stad, men så dro jeg og nå føles det herlig. Men nå går jeg og lager middag. Snakkes. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Ahh. Da var man kommet hjem. Etter en lang dag i Oslo. Med gay parade, og laaang fest ting etterpå. Etter det gikk ikke siste buss hjem, allikevel. Og man har sovet over hos ei veninne i natt. ^^ I dag tidlig, var det bare å komme seg i klærne, rote seg inn til Drammen for å møte Eplefe. Som måtte bytte tog på veien hjem. Utrolig koselig alt sammen, og nå skal mrbjoern gå gjennom meldinger, og masse annet rart han skulle ha fått gjort i løpet av helgen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som har forslag til en fin ballade jeg kan lære meg å spille på gitar? Helst akkustisk da, siden det er det eneste jeg har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som har forslag til en fin ballade jeg kan lære meg å spille på gitar? Helst akkustisk da, siden det er det eneste jeg har. Opeth - Harvest Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Den har jeg ikke hørt. *lyttepå* Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Bare overraskende at det ikke stod han. Hva? Noe av det første du gjorde i denne tråden var jo å fortelle alle hvor mange x-kromosomer du har. Forresten, utr0l!g qlt at du faktisk fikk det inn i huet ditt. Endret 29. juni 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Forresten, utr0l!g qlt at du faktisk fikk det inn i huet ditt. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Men nå jogger jeg meg en tur. Har ikke godt av å sitte inne å gro. Kos dere. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Forresten, utr0l!g qlt at du faktisk fikk det inn i huet ditt. Hvor gammel er du? Ca 12, tipper jeg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Mesterdetektiven Aye har funnet ut at hun er 16 eller 17. Spørs om hun har bursdag før eller etter nyttår... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg mener hun er 17, om jeg husker rett dat iz. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Alder er så mangt... akkurat nå så skal jeg gå å minke på alderen min. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg økte nettop min. Herlig å komme i gang med jogginga igjen, man får en så god følelse etterpå! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg tenkte på deg da jeg leste det. Endret 29. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Dj_dark hadde blitt skjeleglad om han fikk sett noe slik. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Så hva synes DNFK generelt om måkespising? Selv ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 A student comes to a young professor's office hours. She glances down the hall, closes his door, kneels pleadingly. "I would do *anything* to pass this exam." She leans closer to him, flips back her hair, gazes meaningfully into his eyes. "I mean..." she whispers, "...I would do...*anything*." He returns her gaze. "Anything?" "*Anything*." His voice softens. "*Anything*??" "*Anything*." His voice turns to a whisper. "Would you...*study*?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg