Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja du er bare skikkelig LOCO altså. Akkurat som den gangen jeg kasta kvitteringa UTENFOR søplebøtta i butikken MED VILJE. Kerrrreeisy liksom.

Åh fy faen! Du er shit man o'lø azz!

 

Hva om jeg følte for å anmelde deg? :O

På hvilket grunnlag? Hvor er bevisene? Min innrømmelse skriftlig. Samme IP, men kan det påvises at samme person har skrevet det? Vitner?

Lenke til kommentar

En kompis av meg (litt svær kar) var så dritings en gang, at han rappa kebaben til en annen i køen også og spiste den..den andre fyren ble så paff at han tørte ikke gjøre noe. Han er også med i Vato Locos, btw. I kill you, gringo!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvordan/hvorfor gjorde du det?

Vel. Klokka halv fire om natta var jeg og tre kompiser innom en kebabsjappe (relativt stor i omfang) og det var litt kø, så det var en som tok imot bestilling og betaling, så ble man ført til kebabmannelageren som spurte hvordan kebab du hadde bestilt uavhengig av hva du hadde betalt for. Prisene var vel liten: 50, litt større: 60, enda større: 70 og stor: 80. Så jeg betalte for en litt større og tenkte å prøve å si stor og se hva som fikk. Så jeg fikk en stor.

Til mitt forsvar var ikke kebaben god.

 

Yeaaaaaaa rock on!

 

En kompis av meg (litt svær kar) var så dritings en gang, at han rappa kebaben til en annen i køen også og spiste den..den andre fyren ble så paff at han tørte ikke gjøre noe.

Må se bra ut da :wee: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...