Arinomi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Anne-Karin stresset meg opp i går. Hun: Iløpet av neste vakt må du vise at du kan greie stellet. Bli eller ikke bli. Meg: *klynk* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Hehe, ja - hadde vært kjedelig å sitte oppe hele natta uten nett. Lønna er ikke imponerende nei, men man sper jo på litt med natttillegg og lignende. Grunnlønna er vel på usle 117,- for oss ufaglærte, iallefall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Anne-Karin stresset meg opp i går. Hun: Iløpet av neste vakt må du vise at du kan greie stellet. Bli eller ikke bli. Meg: *klynk* Hehe, hadde to brukere alene på min tredje vakt, var ganske stressa da ja! Edit: Blah, dobbelpost.. Var jo ikke meninga da. Endret 29. juni 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Anne-Karin stresset meg opp i går. Hun: Iløpet av neste vakt må du vise at du kan greie stellet. Bli eller ikke bli. Meg: *klynk* Er du sliter med da mann? oOEr da ikke no vanskelig å stelle folk... Hehe, ja - hadde vært kjedelig å sitte oppe hele natta uten nett. Lønna er ikke imponerende nei, men man sper jo på litt med natttillegg og lignende. Grunnlønna er vel på usle 117,- for oss ufaglærte, iallefall.Samme her dog vi får ikke betalt for hele natta pga det er hvilende nattevakt og en skal egentlig sove ifra 23-something til 08-something. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Anne-Karin stresset meg opp i går. Hun: Iløpet av neste vakt må du vise at du kan greie stellet. Bli eller ikke bli. Meg: *klynk* Er du sliter med da mann? oOEr da ikke no vanskelig å stelle folk... Nei, ingenting bortsett fra total mangel på opplæring. Og hun sa at jeg måtte gi alt i dag, for å se om jeg i det hele tatt kan brukes i stell, eller om jeg skal fortsette som kun livvakt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Uhum. Vel..uhm..er da ikke noe stress vel det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Samme her dog vi får ikke betalt for hele natta pga det er hvilende nattevakt og en skal egentlig sove ifra 23-something til 08-something. Samme her også. Men det blir da en slant utav det likavel. Liker denne jobben ganske godt, så det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Ja det blir penger av det, men det blir fort stress når en er 2 personer som deler på disse nattevaktene også når en går i vanlig pleie også så blir det fort jævlig mye jobbing. Har vel jobbet som en idiot siden jeg begynte egentlig. Får meg vel en smell før eller senere :\ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Uhum. Vel..uhm..er da ikke noe stress vel det? Vel. Får se om jeg gidder å gå stell, skal flytte bort til høsten uansett. Vet ikke om det er en lur investering for dem om jeg bailer om 2 måneder uansett, liksom. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Ja det blir penger av det, men det blir fort stress når en er 2 personer som deler på disse nattevaktene også når en går i vanlig pleie også så blir det fort jævlig mye jobbing. Har vel jobbet som en idiot siden jeg begynte egentlig.Får meg vel en smell før eller senere :\ Sant. Er heldigvis en haug med ansatte her som deler på det. Litt mindre nå i sommer såklart, men jeg blir nok ikke å jobbe ræva av meg. Første opplæringsvakta jeg var på var det faktisk 4 fast ansatte og 2 på opplæring (På 5 brukere), så det var ganske bra. Hele opplæringsperioden var veldig bra, syns jeg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Er egentlig bare jeg og b-real som deler på de nattevaktene Har 7 vakter fordelt på 6 dager denne uka, jeg. Skal chille på mandag og tirsdag før alt går til helvete. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 HOOAH! Da var man avansert 2 ranker siden sist. ^^ Dæven, intenst var det.. helt.. intenst.. Nå skal man pusse tannebissene sine og komme seg i seng. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Er egentlig bare jeg og b-real som deler på de nattevaktene Har 7 vakter fordelt på 6 dager denne uka, jeg. Skal chille på mandag og tirsdag før alt går til helvete. Hoho, det er temmelig heftige greier! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 mmm.. Ny tannbørste. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Vel. Får se om jeg gidder å gå stell, skal flytte bort til høsten uansett. Vet ikke om det er en lur investering for dem om jeg bailer om 2 måneder uansett, liksom.Jo sant, men det vil gi deg mer å gå i vanlig stell en å gå natt rent økonomisk.. Første opplæringsvakta jeg var på var det faktisk 4 fast ansatte og 2 på opplæring (På 5 brukere), så det var ganske bra. Hele opplæringsperioden var veldig bra, syns jeg.Hadde et fantastisk menneske som dessverre har gått over til en annen avdeling når jeg hadde opplæringa min. Er egentlig bare jeg og b-real som deler på de nattevaktene Har 7 vakter fordelt på 6 dager denne uka, jeg. Skal chille på mandag og tirsdag før alt går til helvete.Kommer en Sundbø på nå mandags ettermiddag så vi blir kanskje noen flere. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Vel. Får se om jeg gidder å gå stell, skal flytte bort til høsten uansett. Vet ikke om det er en lur investering for dem om jeg bailer om 2 måneder uansett, liksom.Jo sant, men det vil gi deg mer å gå i vanlig stell en å gå natt rent økonomisk.. Hvor mye mer snakker vi her? Er egentlig bare jeg og b-real som deler på de nattevaktene Har 7 vakter fordelt på 6 dager denne uka, jeg. Skal chille på mandag og tirsdag før alt går til helvete.Kommer en Sundbø på nå mandags ettermiddag så vi blir kanskje noen flere. Det var jeg som fikk moren hans på tanken (fakta faen ), kjenner familien hans godt. Inkludert han, selvsagt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Utrolig viktig at den personen som har ansvar for å lære deg opp er faglig dyktig og hyggelig - hadde aldri fått den selvtilliten/"ferdigheten" jeg har nå uten det. Men det virker som om majoriteten er hyggelige mennesker med selvinnsikten inntakt - det virker som om det er gjennomgående i disse yrkene. Gode people-people skills. Unntak finnes selvfølgelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Er egentlig bare jeg og b-real som deler på de nattevaktene Har 7 vakter fordelt på 6 dager denne uka, jeg. Skal chille på mandag og tirsdag før alt går til helvete. Hoho, det er temmelig heftige greier! Denne uka har sett slik ut: Fri mandag (hw.no treffet..) Tirsdag: 0800-1530. Natt: 2200-0800 Onsdag: 1430-2215 Torsdag: 0730-1530 Fredag: 0730-1430 og så natt lørdag og søndag. Fy faen jeg var sliten på Onsdagen..jobb sove, jobb sove, jobb. GAAHH En av de som jobbet her spøker med at jeg kan bare flytte inn her så blir en ferdig med det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor mye mer snakker vi her? Det var jeg som fikk moren hans på tanken (fakta faen ), kjenner familien hans godt. Inkludert han, selvsagt. Har vært mine timer oppe hos fam. Sundbø. Pappa er fadder på en av de mener jeg. Hvor mye? Tenk nå mann...gå 7 timers vakter i forhold til det usselige vi får betalt nå.... Unntak finnes selvfølgelig.Der er de som egentlig ikke har noe å gjøre på denne arbeidsplassen.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Sånn rent økonomisk gjør det meg ingen ting. (Er mye bedre enn på callsenteret, der jeg gjorde liek 4k i måneden...) Vi får se om vi overlever dagen. Er jo hyggelige gamlinger da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg