Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera er konge, underpants. Ingen annen nettleser greier å søke, eller spesialiseres, så raskt.

Holder du deg under den tredje tekstlinjen (med tanke på museklikk) i hurtigsvar fungerer den, men ikke ellers.

Har nevnt det til moderatorene, men uten særlig respons.

Lenke til kommentar
Opera er konge, underpants. Ingen annen nettleser greier å søke, eller spesialiseres, så raskt.

Holder du deg under den tredje tekstlinjen (med tanke på museklikk) i hurtigsvar fungerer den, men ikke ellers.

Har nevnt det til moderatorene, men uten særlig respons.

Vel, jeg hadde ikke overlevd ett døgn uten Stumble Upon.

Lenke til kommentar
Synes faktisk det er bra at Opera ikke har den funksjonen. SU tar litt for mye tid til at den skal være for lett tilgjengelig.

OK, MEN DA PASSER OPERA TIL DEG, IKKE MEG!

Og jeg spør igjen:

Hva sysler dere andre med, egentlig? Jeg snakker med forskjellige folk på MSN og stumbler.

Lenke til kommentar

Problemet med SU er at du til slutt får en så stor bokmerkesamling at en må søke i den. Uanset Opera digg for "proffe" brukere, men kanskje ikke for alle andre.

Akkurat nå vurderer jeg om jeg skal legge meg eller ei. Spekulerer litt i når brodern i morgen blir vekket fra sitt kunstige koma.

Lenke til kommentar

Å ha TV på rommet er noe herk. Har hatt det siden jeg var 10, og hater det. For det første rasserer det ens døgnrytme, og for det ander er det asosialt.

PC til TV kabel effektiviserer bare asosialiseringe btw., samt at kvaliteten suger.

Endret av Otth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...