b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Da har jeg sett ferdig sesong 3 av house. Fjerde står for tur=) Hvis det er første gang du ser det så lucky you. House er koz. Skulle ha hatt House i 1080p så en kan sitte å studere fine skjegge til Hugh Laurie Edit: Skal jeg noen gang bli homofil så skal vedkommende ha helskjegg. Endret 28. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 ... Var vel et forsøk på en liten omskrivning av "I Don't Like the Drugs, But the Drugs Like Me" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Edit: Skal jeg noen gang bli homofil så skal vedkommende ha helskjegg. Slik som postmannen har? Jeg synes han ser så koselig ut og jeg tror skjegget er en medvirkende faktor der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det skal du ikke se bortifra, dog jeg vet ikke om jeg har sett akkurat din postmann da Her er det bare sure gamle postdamer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tipper han snakker om ilpostino. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Åh..den postmannen ja. Ja han har koselig skjegg <3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Il postino ja. Postmannen. Nå er det kaffe ekstrem som står på menyen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Huh...er ufattelig dødt her for tida. Kanskje en skulle benytte tiden til litt rekruttering? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg er ikke død! Hur går det? (: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Best for deg Joda, går strålende her. Kjenner jeg ikke har dusjet på lenge og at det lukter gamlehjem av meg, men sånn bortsett fra det så klager en ikke. Står til der mann? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du er iallefall ikke på jobb. Og hey...du har drikke å benytte deg av..SÅ SLUTT Å SYT! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hove var akkurat det jeg trengte, for å si det sånn. Det var utrolig bra, gleder meg allerede til neste år Skjedd noe spennende her den siste uka? We has lost a member! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Best for deg Joda, går strålende her. Kjenner jeg ikke har dusjet på lenge og at det lukter gamlehjem av meg, men sånn bortsett fra det så klager en ikke. Står til der mann? Gamlehjem lukter vel relativt ugodt? :0 Jeg har det strålende! Intriger og fjortiz-krangler <33 Det er drabelig god underholdning, det. Quayle: Seng/sofa + forum + noe å knaske på = Endret 28. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Litt dødere her enn jeg hadde trodd. Noen som vet hvor man kan skaffe seg noe stout her til lands. Fikk lyst på en Guinness Stout nå, men hadde bare draught igjen. Den enste som jeg vet tilbyr det litt sporadisk er "bolaget", Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Gamlehjem lukter vel relativt ugodt? :0Jeg har det strålende! Intriger og fjortiz-krangler <33 Det er drabelig god underholdning, det. Tja..jeg kjenner ikke så veldig mye til den egentlig men sånn...passelig iallefall. Har blitt litt immun kan en vel si. Hva krangler fjortisene om nå da? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) b-real: Du vet det var Underpants som skrev det du quotet der? Ikke WheelMan. Pirking Endret 28. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Gamlehjem lukter vel relativt ugodt? :0Jeg har det strålende! Intriger og fjortiz-krangler <33 Det er drabelig god underholdning, det. Tja..jeg kjenner ikke så veldig mye til den egentlig men sånn...passelig iallefall. Har blitt litt immun kan en vel si. Hva krangler fjortisene om nå da? Blir vel immun mot alderdom snart, du. 10hi, det er bare en jente jeg ikke er venn med, og da må hun si til alt og alle at jeg er sur på henne, for da får hun jo oppmerksomhet. Så nå er venninna hennes sur fordi jeg ikke vil bry meg om alt det den første jenta gjør for å lage intriger. Det som er morsomt med det, er at de bare blir mer og mer irritert når jeg ikke bryr meg. >8] Endret 28. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blir vel immun mot alderdom snart, du. 10hi, det er bare en jente jeg ikke er venn med, og da må hun si til alt og alle at jeg er sur på henne, for da får hun jo oppmerksomhet. Så nå er venninna hennes sur fordi jeg ikke vil bry meg om alt det den første jenta gjør for å lage intriger. Det som er morsomt med det, er at de bare blir mer og mer irritert når jeg ikke bryr meg. >8] Jeg regner med å bli immun sånn rundt 2020 Hørtes artig ut. Jeg savner intrigene.... Noen som vil krangle litt? =( Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 To netter til det blir tennis igjen. To.. *abstinenser* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg