Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg synes da at det er verdt å komme ned bare for å treffe meg :p

Men når jeg satt på en konsert. Så plutselig kommer en fyr bort til meg. Han bare "Du heter Nora, ikke sant?", og jeg bare "Ja?". Så var det den store P. Kjempekoselig fyr :D MEN det mest imponerende er at han kjente meg igjen, SELVOM jeg hadde solbriller på :ohmy:

Lenke til kommentar
Altså, jeg synes da at det er verdt å komme ned bare for å treffe meg :p

Men når jeg satt på en konsert. Så plutselig kommer en fyr bort til meg. Han bare "Du heter Nora, ikke sant?", og jeg bare "Ja?". Så var det den store P. Kjempekoselig fyr :D MEN det mest imponerende er at han kjente meg igjen, SELVOM jeg hadde solbriller på :ohmy:

Hehe, ja det syns du vel :p

Kanskje han hadde sett solbrillene avbildet? 8)

Jeg skriver på tastaturet.
Åh...noe nytt de har begynt med?

Intense/heftige/kraftige/animalske grynt.
Animalske grynt var godt beskrivende.

Quayle: Hvis det var cognagc så..ja...

Lenke til kommentar
Hehe, ja det syns du vel :p

Kanskje han hadde sett solbrillene avbildet? 8)

Nei, jeg tror ikke det :ohmy: MEN uansett, han var skikkelig hyggelig. Og han er helt annerledes i virkeligheten enn han oppfører seg her.. Så det var jo egentlig litt bra :p

Lenke til kommentar
Skal bare litt overalt i Europa (Ok, i 6 land, men det er nesten 1/4 av Europa) med beztizen min.
Hørtes artig ut. Noe slikt en har lyst til å gjøre men ingen midler til. Blir du lenge borte? :)

Nei, jeg tror ikke det :ohmy: MEN uansett, han var skikkelig hyggelig. Og han er helt annerledes i virkeligheten enn han oppfører seg her.. Så det var jo egentlig litt bra :p
Det var da enda bra :wee:
Lenke til kommentar
Foretrekker Tullamore i Irishen; faktisk eneste grunnen jeg har den.

Ellers prøver jeg å hold whiskylagret mitt på et lavt nivå. Selv om jeg liker det svært godt, kan jeg ikke si at det motsatte er tilfellet.

Det holder jeg med deg i, men man tar det man får og siden de andre whiskyene jeg har her er for gode til å brukes i Irish så har jeg nå muligheten. :p

At det motsatte er tilfelle hva? Forsto ikke en dritt av den setningen der jeg.

Red.: Biril, jeg vet ikke om den var myntet på meg, men jeg tillater meg å svare. Det er veldig godt å ha noe å variere i. Nå sitter jeg å nyter en Nikka, som man kun finner på bestillingslista. Den kommer fra Japan faktisk. En meget mild og snill whisky i motsetning til de fleste andre jeg har som smaker bål. Jeg liker veldig godt whisky med sterkt innslag av røyk.

Det som er poenget er at de smaker så forskjellig og whisky smaker forskjellig hver gang man drikker den. Man kjenner noe nytt hver gang. Det er kjedelig å drikke det samme hver gang og i hvert glass. Jeg kan nå drikke meg full uten å drikke det samme noen gang i løpet av en kveld.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...