Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hove var akkurat det jeg trengte, for å si det sånn. Det var utrolig bra, gleder meg allerede til neste år :D Skjedd noe spennende her den siste uka?

Er glad jeg ikke dro på Hove egentlig, så slapp en skuffelsen over at Opeth ikke kom..Mikael fikk vankopper.

Lenke til kommentar
Det er ikke sikkert at Nadal kommer seg igjennom de vet du. I tennis kan alt skje... (eller var det i fotball...) Ser at Nadal skal ut i noen tøffe sett mot 16. seedede Radek Stepanek eller 17. seedede Mikhail Youzhny. Vi så jo alle hva som skjedde med Djokovic.

Jeg er mer nervøs for om han må møte serberen Tipsarevic. Han har spilt veldig bra. Federer skal møte Hewitt på mandag. Det kan bli en spennende kamp. Hewitt er god.

Lenke til kommentar
Så flott da. Mye bra musikk håper jeg.

Ikke skjedd så mye her siden forrige lørdag og fotball-treffet.

Jeg finner alltid noe å høre på :wee:

Stålsett deg, okay?

Demille skal bort på ferie!

OMG, what to do?

Er glad jeg ikke dro på Hove egentlig, så slapp en skuffelsen over at Opeth ikke kom..Mikael fikk vankopper.

Det er jo andre band?

Lenke til kommentar
OMG, det er jo lenger enn en fotball-kamp jo! Jaja, jeg trenger å utvide horisonten min for andre sportsgrener også...

Da foreslår jeg at du enten ser Federer sin kamp på mandag eller Nadal sin kamp på tirsdag. Begge blir sendt på nrk1.

Lenke til kommentar

Tennis er bare spennende hvis det er pene kvinnfolk med...sånn søte feminine lyder når de tar ordentlig i ^_^

Sport en ikke ser så mye av på tv er australsk fotball. Jeg satt å så litt på Eurosport for en tid tilbake..helt merkelig sport ^_^

Lenke til kommentar
Nora: Er ikke så mye annet å gjøre enn å savne meg.

Selvfølgelig skal vi savne deg :ohmy:

Nora, ja det er da andre band, selvsagt er det annet å se på, men hadde en dratt på Hove så hadde det vært primært for å se Opeth så...jah 8)

Det er jo ganske langt for deg å reise, så skjønner deg :p

Lenke til kommentar
Tennis er bare spennende hvis det er pene kvinnfolk med...sånn søte feminine lyder når de tar ordentlig i ^_^

Sport en ikke ser så mye av på tv er australsk fotball. Jeg satt å så litt på Eurosport for en tid tilbake..helt merkelig sport ^_^

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Åh, det er så genialt!!!!!!!!!! Hvem spilte?

Hysj, ikke la Kibs høre deg

Hysj på deg!!!

Lenke til kommentar
Da foreslår jeg at du enten ser Federer sin kamp på mandag eller Nadal sin kamp på tirsdag. Begge blir sendt på nrk1.

Hm... Høres bra ut. Må bare passe på at tidspunkt passer (*finne sendetider på NRK*), er hos besteforeldrene mine da.

Edit: 14.00 og 17.45 kan faktisk passe perfekt...

Det beste er jo den dansen de danser før hver kamp, i hvertfall landskamper med Australia :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...