Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 En uraffinert slamp, er hva han er. Men flink og skikkelig morsom å se på. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ivanovic er ute, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jau, gikk ikke så bra her om dagen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nå er det snart middag her. HjemmeBBQ-marinerte grillbein. Det skal bli godt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Æsj, jeg har ikke spist enda idag, nå er jeg både sulten OG begynner å få hodepine (altså, tørst). Må vel gidde å bevege på meg snart.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Begynner å komme deilig lukt fra grillen. Kan tyde på at det er mat snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blir potetknoller og scampi på oss ikveld Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg gleder meg til vakta mi er ferdig klokka 9 Da er det TACOOOOO!!! Har ikke spist et skikkelig måltid på flere dager... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Men popcorn har du iallefall fått Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Men popcorn har du iallefall fått Popcorn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blir tunfisksalat med pasta i dag. Gleder meg. Har knapt spist/drukket noe hele dagen, så det blir bra. Og SÅ er det Nadaaaaal snaaaaaaaaart!!!!! :D :D :D *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Pøh, jeg bryr meg ikke så lenge Ana er ute. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Makan. Gutter som kun heier på de "pene" folkene. Trodde det var forbeholdt jenter som liker fotball, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Kanskje vi er mere like enn du tror, da Neeida Nadal er ikkkkke kjekk i det hele tatt neiiida. I motsetning til bimboen Kournikova er faktisk Ivanovic verdensener. Da syns jeg det er galt å holde utseendet i mot henne. "Nei hun er for pen, da kan vi ikke heie på henne". Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Beklager å måtte skuffe deg. Det finnes langt kjekkere folk/tennisspillere. Oo Han er mer søt, faktisk. Endret 28. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) At damene ikke er i nærheten av å være så flinke som mennene gjør det enklere for oss vektegge andre attributter enn sportslige prestasjoner. Endret 28. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kanskje vi er mere like enn du tror, da Neeida Nadal er ikkkkke kjekk i det hele tatt neiiida. I motsetning til bimboen Kournikova er faktisk Ivanovic verdensener. Da syns jeg det er galt å holde utseendet i mot henne. "Nei hun er for pen, da kan vi ikke heie på henne". Nå er nadal verdenstoer, da. Hehe. Mente det ikke sånn, vet du. Men når du nevner utseendet før rankingen, så.. At damene ikke er i nærheten av å være så flinke som mennene gjør det enklere for oss vektegge andre attributter enn sportslige prestasjoner. Du har vel rett i det. Noe må man jo se på i dametennis og, og spillingen er ikke akkurat et godt alternativ. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det skal sies at Justine Henin var rimelig underholdende til tider, da, men hun kastet jo inn håndkleet for bare litt over en måneds tid siden. Red.: ha ha ha jeg har ny signatur Red. II: ånei jeg har rundet halo 3 Red. III: det var et skummelt spill Red. IV: kan spille lost obyssey nå Red. V: se så fin firkant jeg lager Red. VI: uff nå må jeg handle snart Red. VII: hva skal jeg kjøpe mon tro Red. VIII: jeg tenker potetgull og dip Red. XI: det er jo godt filmsnacks Red. X: men hvilken film skal jeg se Red. XI: jeg har ikke sett sonatine Red. XII: men takeshi er ofte dårlig Red. XIII: kanskje en tvserie heller Red. XIV: las vegas house dexter Red. XV: eller kanskje the wire Red. XVI: men det er så langdrygt Endret 28. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg