Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

...Ping...?

...Pong...! (Epic)

Jeg klarte selvsagt ikke å bare gå å legge meg. Jeg ble selvfølgelig sittende å spille gitar. Hvorfor klarer jeg ikke å bare gå å legge meg?!

Jeg forstår deg. Jeg kan introen på Plug in baby nå, men jeg skjønner ikke, det er jo ingen gitar i verset. Eller?

Og jeg som skal tidlig opp til frisøren i morgen. :<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godmorgen, jeg skal snart på jobb. Jeg hater å stå tidlig opp!

Og jeg hater det at jeg har blitt så pirkete at jeg retter, selv på den minste skrivefeil. Jeg føler meg alene i kaféen.

Retting it is. :D

Det blir "kafeen" fordi når ord som slutter på aksent bøyes, sløyfes aksenttegnet.

Lenke til kommentar

Nå må jeg stå opp snart. Ned på butikken, kjøpe noe jeg kan rykke inn i kjeften. Jeg er sulten, tørst og må gå 5 minutter hver vei til butikken. Jeg er lat! Dessuten så må jeg rydde her i kåken, får nemlig besøk av fatter og kjæresten. Slitsomt. De krevde servering, så jeg må faen meg se om jeg finner no kaffe og annen shit som de kan stappe i seg. Bah! Jeg hater folk som absolutt skal komme på besøk. Jeg har mer enn nok å ta meg til om jeg ikke skal drive å ha besøk av foreldre i tide og utide.

Lenke til kommentar
Du og den tennisen din...

Jaaaaaa. :love:

When? Om en kamp varer i 4 timer? Ser at NRK har sending fra 14.00 til 18.00.

De viser ca to kamper på den tida. :) Vet ikke om hans kamp er den første, i og med at hans kamp står sist.

Lenke til kommentar

Jeg ser kun tennis hvis det er Ana Ivanovic eller Sharapova.. Ana er så utrolig vakker.

Så en "behind the scenes" dokumentar med henne på Eurosport, hun er bare peachy. Sånn superblid og supersøt på en gang. Hele tiden.

Ana_Ivanovic_608946a.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...