Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Huff, hva slags tåpelig prat er dette? Så, hva synes dere om initial-stress-derived nouns? Det er en av mine favorittordklasser. Den gikk som planlagt ser jeg. >:3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Monstermanualen sa ikke noe om blodtype, og jeg har ikke Drageboka her (Ja, jeg snakker om D&D ) Men.. det er viktig for forholdet vårt!!!! Hvis jeg ikke husker veldig feil, så er det svart. Men jeg skal selvfølgelig sjekke det når jeg får muligheten kjære Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvis jeg ikke husker veldig feil, så er det svart. Men jeg skal selvfølgelig sjekke det når jeg får muligheten kjære Når er det, da? Om fem minutter? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Søt by. Visst faen, kjenner at jeg hadde glatt flyttet tilbake til Trondheim hadde ikke kjæresten villet bo i Oslo og at jeg tjenestegjør her, herre jemini. Endret 27. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Den gikk som planlagt ser jeg. >:3 Hmfh, jeg tror poenget mitt kom klart nok fram, ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 NiXx : sjur || LF bopel @ Steinkjer til høsten sier (01:22): Bleika hår med rosa striper eller noe sånt, rufsete. Rouge i kinnene, søt, septum, labret, hullete strømpebukse og lilla skjørt. Henne? Eller er jeg på vidda nå? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Visst faen, kjenner at jeg hadde glatt flyttet tilbake til Trondheim hadde ikke kjæresten villet bo i Oslo og at jeg tjenestegjør her, herre jemini. Jeg foreslår... BERGEN! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvis jeg ikke husker veldig feil, så er det svart. Men jeg skal selvfølgelig sjekke det når jeg får muligheten kjære Når er det, da? Om fem minutter? Kommer an på om orakelet mitt er våkent eller sover nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kommer an på om orakelet mitt er våkent eller sover nå. Oooooh. Jeg vil være et orakel!!! Eller en muse! Kan jeg?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kommer an på om orakelet mitt er våkent eller sover nå. Oooooh. Jeg vil være et orakel!!! Eller en muse! Kan jeg?!?!?!?!?! Ja, skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå an Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå an Weeee.. Gad, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 NiXx : sjur || LF bopel @ Steinkjer til høsten sier (01:22): Bleika hår med rosa striper eller noe sånt, rufsete. Rouge i kinnene, søt, septum, labret, hullete strømpebukse og lilla skjørt. Henne? Eller er jeg på vidda nå? Det er venninna mi ja, men hun gikk i en alminnelig kjole i dag, og hadde et "standard" utsèende i dag isden hun var lei av at folk stirret på meg (ja meg faktisk) fordi at hun tiltrukket oppmerksomhet, slik at jeg ble forbanna og skjelte ut alle som kalte henne "jævla emo/punker" eller annet piss. Visst faen, kjenner at jeg hadde glatt flyttet tilbake til Trondheim hadde ikke kjæresten villet bo i Oslo og at jeg tjenestegjør her, herre jemini. Jeg foreslår... BERGEN! .....atdetvarhæh? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 .....atdetvarhæh? Bergen? En av norges største byer? Kjent for bryggen, fisketorget, akvariet og musikk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 jeg vet hva AIDS er også men jeg vil ikke ha det o.0 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 jeg vet hva AIDS er også men jeg vil ikke ha det o.0 Hun er jo hyggelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 AIDS? eller Bergen? : < Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 AIDS? eller Bergen? : < Begge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Får se, kanskje jeg faktisk gir byen en sjanse en dag, orker iallefall ikke høle Oslo så stort lenger. man skal liksom bli mer "åpen" mot folk når man kommer til Oslo, men her er man jo trangere enn en innavla gjennomsnitt trønder fra bygda. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) f9z, iskalde polarbrød er en orgasmisk opplevelse. Have it your way. R.I.P. kafeen. Endret 27. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg