Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gjett om! Har ikke flatskjerm enda vett, så de snylterne ligger og varmer seg på billedrøra. Ooo! Sleipinger!!! Er den vanntett, da? Llandari: Internett? Muligens. Kanskje strømnett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Muligens. Kanskje strømnett. Blodstrøm? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Drageblod? Endret 27. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er bedre å komme fem minutter for sent enn å daue førti år for tidlig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gulldrage såklart. Åjjja. Så.. blodet har hvilken farge? Det er bedre å komme fem minutter for sent enn å daue førti år for tidlig. Hva har du vært utsatt for? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ooo! Sleipinger!!! Er den vanntett, da? Måtte nesten tette litt ja, rant jo ut vann og gjelledyr i alle kriker og kroker. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stress. Du har ikke vurdert akvarium, da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gulldrage såklart. Åjjja. Så.. blodet har hvilken farge? Lite øyeblikk så skal jeg slå det opp, husker ikke i farten. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Lite øyeblikk så skal jeg slå det opp, husker ikke i farten. *vente* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gulldrage såklart. > Gulldrage. Heroes3 <3 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hva har du vært utsatt for? Den får bruke vettet, den som har det... Neida, du vet; Ingen er så stygg at han aldri blir elsket. <3 Endret 27. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stress. Du har ikke vurdert akvarium, da? Æsjda, er så greit med TV'n. Merker ikkeno til dem så lenge jeg holder meg unna NRK3 og Bulgaria TV. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Den får bruke vettet, den som har det... Neida, du vet; Ingen er så stygg at han aldri blir elsket. <3 Jeg sier meg uenig i det siste. =/ Æsjda, er så greit med TV'n. Merker ikkeno til dem så lenge jeg holder meg unna NRK3 og Bulgaria TV. Det er vel ikke dine favorittkanaler uansett, så. Nrk1 og detektimen holder vel i lange baner. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Huff, hva slags tåpelig prat er dette? Så, hva synes dere om initial-stress-derived nouns? Det er en av mine favorittordklasser. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er vel ikke dine favorittkanaler uansett, så. Nrk1 og detektimen holder vel i lange baner. True that, greier med meg Viasat4 så lenge de viser Simpsons, Family Guy og American Dad. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Lite øyeblikk så skal jeg slå det opp, husker ikke i farten. *vente* Monstermanualen sa ikke noe om blodtype, og jeg har ikke Drageboka her (Ja, jeg snakker om D&D ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Monstermanualen sa ikke noe om blodtype, og jeg har ikke Drageboka her (Ja, jeg snakker om D&D ) Men.. det er viktig for forholdet vårt!!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Skjer med Oslo om dagen da? Først blir jeg og venninna mi utsatt for en ganske ubehagelig dranker på T-banen som siklet øl og "spyttet" på oss før han prøvde å ta på henne, så møtte vi en kjerring som var så neddopet at hun så vidt klarte å spørre om røyk, også fikk hun faen meg ikke gå i fred en gang fra jobben min uten å få en fyr løpende etter henne som ropte "HEY! HOOKER! HOW MUCH? YOU WANT FUN YES?" Så viste hun ham fingeren, som resulterte i at han kom løpende mot henne, før hun ropte "I'm not a fucking hooker!! get lost!" og får responsen "well, you sure look like one!" Helvete.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg