Underpants Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg spiser vaffel og annen jalla. Hallo! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nå har opera eller forumet klikket. Hmpf. Får ikke svare ved hurtigsvar. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg får ikke sove, hater det. Har ikke godt av cola før jeg legger meg. Jeg anbefaler øl for søvnighet Priceless: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg får det. På jobb derimot får jeg ikke bruke hurtigsvar, da blir bare svarfeltet grått. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du tar sikkert feil, ja. Hihihi. Jeg tok den. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg får det vanligvis. Det er bare nå at det klikker. Før har det vanligvis ordnet seg ved å gå til mine innlegg og så tilbake igjen, men ikke nuh. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg får det vanligvis. Det er bare nå at det klikker. Før har det vanligvis ordnet seg ved å gå til mine innlegg og så tilbake igjen, men ikke nuh. Det er Opera, hva forventer du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er Opera, hva forventer du? Haaa-haaa-haaaaaaa. Vær glad du ikke er her nå, da hadde jeg slått. Og det er derfor jeg tror typen ikke kommenterte det noe videre enn at det var en bug i opera. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du tar sikkert feil, ja. Hihihi. Jeg tok den. så flott! for det gjorde liksom ikke jeg... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 så flott! for det gjorde liksom ikke jeg... Oi... Da er du ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 så flott! for det gjorde liksom ikke jeg... Som om Demille kan ta feil, "liksom". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Oi... Da er du ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. Skje, Demille! SKJE! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Haaa-haaa-haaaaaaa. Vær glad du ikke er her nå, da hadde jeg slått. Og det er derfor jeg tror typen ikke kommenterte det noe videre enn at det var en bug i opera. Jasså, er du voldelig også? Fikk beskjed av en kamerat som jobber i Opera om å kutte ut Firefox. Det utgår kraftig. Møkka-browseren Opera drar pokker meg 300 MB RAM der Firefox klarer seg med 100. Ikke at det har noen betydning når du kjører det alene, men når du har x antall andre ting oppe samtidig så påvirker det faktisk systemet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 så flott! for det gjorde liksom ikke jeg... Som om Demille kan ta feil, "liksom". Lizzom. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jasså, er du voldelig også?Fikk beskjed av en kamerat som jobber i Opera om å kutte ut Firefox. Det utgår kraftig. Møkka-browseren Opera drar pokker meg 300 MB RAM der Firefox klarer seg med 100. Ikke at det har noen betydning når du kjører det alene, men når du har x antall andre ting oppe samtidig så påvirker det faktisk systemet. Ja. Det har jeg faktisk merket. Men jeg ofrer gledelig andre ting istedenfor Opera. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Skje, Demille! SKJE! Ååååh! Sant så sant. Man skal høre mye før øra detter av, altså. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ååååh! Sant så sant. Man skal høre mye før øra detter av, altså. ^^ Edit: Var det ikke øynene som skulle dette ut? Endret 27. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Paranoid? ^^ burdte jeg være det? hmm, ja.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg