Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da var det ikke et ordentlig nys.Eller kanskje du bare er bortskjemt Det er mulig. Det var faktisk to nys. Den må da inneholde en seriøs dose med vitamin K? Er det negativt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi kan teste det? Jeg har en jeg vil besøke som på på Nordpolen uansett. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror vi to har noe spesielt! Msn? LAY OFF! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Reinsdyr liker bananer. Men liker bananer reinsdyr? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi kan teste det? Jeg har en jeg vil besøke som på på Nordpolen uansett. Å? Har han skjegg? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 fargoth: Den må da inneholde en seriøs dose med vitamin K?Jeg skal ikke påberope meg å ha noen nevneverdige kunnskaper innen Hematologi, men jeg vil tro at prosessene som fører til blodkoagulasjon ikke påvirkes direkte av rent vitamin K? Jeg vil anta (spekulasjon) at katalysatoren(e) i en slik krem ville måtte være av en langt mer kompleks art enn hva et rent vitamin er. (?) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Vi kan teste det? Jeg har en jeg vil besøke som på på Nordpolen uansett. Å? Har han skjegg? Mehe. Julenissen =D Bananer liker deg, Llandari. Endret 27. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Mehe. Julenissen =D Å...... Jeg trodde det var Jesus. Men så skjønte jeg ikke hva han gjorde med reinsdyr. Har julenissen skjegg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg vil ha snuggle-time med Gordon Ramsay. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Mehe. Julenissen =D Bananer liker deg, Llandari. Julenissen har hvitt skjegg... Men jeg liker ikke bananer. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fy faen, nå er det kos her! Prell og spekemat Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor de fleste jeg kjenner liker Adam Sandler som skuespiller, og synes han er morsom.. Prata akkurat med ei venninne om han, hun synes han er kjempe morsom.. Men jeg er skikkelig uenig, og jeg skjønner ikke hvorfor han får betalt for å være en så dritdårlig-til-å-være-skuespiller skuespiller.. snakker han virkelig sånn rart, eller gjør han seg til? Jeg har sett noen filmer av han, og ikke en eneste gang dro jeg på smilebåndet av han.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hvem er det? Mehehehe Endret 27. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vet det er vanskelig å tro det, men folk har forskjellig humor! UTROLIG! Var vel noe med at smaken var som baken, delt... Kan hende jeg tar feil her, altså. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vet det er vanskelig å tro det, men folk har forskjellig humor! UTROLIG! Var vel noe med at smaken var som baken, delt... Kan hende jeg tar feil her, altså. Det skjer vel ikke ofte? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vet det er vanskelig å tro det, men folk har forskjellig humor! UTROLIG! Var vel noe med at smaken var som baken, delt... Kan hende jeg tar feil her, altså. ja, noen har dårlig humor og andre har bra.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg får ikke sove, hater det. Har ikke godt av cola før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg