L4r5 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hah! var det jeg visste. godt man lærer NOE av å spille airsoft og se på stargate. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kan legge til meg på msn, jeg kjeder egentlig vettet av meg nå Hmm, jeg tør ikke legge til fremmede på emesenn. Vi kan da ha det hyggelig her? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hah! var det jeg visste. godt man lærer NOE av å spille airsoft og se på stargate. Jepp, det er de to av de tre store kildene til lære her i livet, den tredje kilden er Farscape. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 BJØRG! *rulle nixx i lake* Vil ikke spise, selv om du er til å spise opp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jepp, det er de to av de tre store kildene til lære her i livet, den tredje kilden er Farscape. Du store hezzmana, jeg tror du har rett, Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Sheeedeeeeee meeeeeeeeh!!! Såådet. *nyse* Atsjo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Sheeedeeeeee meeeeeeeeh!!! Såådet. *nyse* Atsjo! Drikk. Det er den beste kur mot kjedsomhet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Sheeedeeeeee meeeeeeeeh!!! Såådet. *nyse* Atsjo! Men kjære deg, jeg er jo her! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Drikk. Det er den beste kur mot kjedsomhet. Hva da? Det eneste jeg tror NgZ er villig til å gi meg er White Russian, og det har jeg ikke drukket siden jeg ble sørpe måkkings dritings på det. Og det blir jeg ikke igjen, for å si det sånn. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Drikk. Det er den beste kur mot kjedsomhet. Jeg synes ikke det hjelper nå =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Men kjære deg, jeg er jo her! Men du sa ikke prosit! Du bryr deg ikke om meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 BJØRG! *rulle nixx i lake* Vil ikke spise, selv om du er til å spise opp! aaaaw <3 *Ser på Graham Norton show* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg synes ikke det hjelper nå =/ For at det skal hjelpe må man ha et hint av et liv i alle fall. Sorry. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Men kjære deg, jeg er jo her! Men du sa ikke prosit! Du bryr deg ikke om meg! Det ordet er ikke en del av mitt vokabular, og jeg har aldri skjønt hvorfor man sier det. Husk at et nys gir nytelse tilsvarende 1/4-orgasme Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det ordet er ikke en del av mitt vokabular, og jeg har aldri skjønt hvorfor man sier det.Husk at et nys gir nytelse tilsvarende 1/4-orgasme Det får da være måte på små orgasmer. oO Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg kan se for meg at en slik ville vert helt ideell i din situasjon, ihvertfall med tanke på at en salve vil ta mye lengre tid å påføre? Det stiller jeg meg tvilende til, da det tar sekunder å dra fingeren over "voksen", og effeten er rimelig langvarig. Godt poeng! Kom selv på en idé for et genialt produkt her om dagen; en klar og gjennomsiktig tynn salve som man stryker over småkutt etter barbering og som sørger for umiddelbar koagulering av blodet slik at man slutter å blø på sekunder. Den gjennomsiktige konsistensen gjør at man ikke ser at den er blitt brukt og man kan skynte seg til neste buisnessmøte uten å ha en papirdott i ansiktet. Det ideelle tilbehør til barberskummet og høvelen?? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det ordet er ikke en del av mitt vokabular, og jeg har aldri skjønt hvorfor man sier det.Husk at et nys gir nytelse tilsvarende 1/4-orgasme Det får da være måte på små orgasmer. oO Da var det ikke et ordentlig nys. Eller kanskje du bare er bortskjemt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) fargoth: Den må da inneholde en seriøs dose med vitamin K? Endret 27. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmm, jeg tør ikke legge til fremmede på emesenn. Vi kan da ha det hyggelig her? Jeg MÅ applaudere holdningen din. (ikke noe mot Campin Carl, da) Jeg tror vi to har noe spesielt! Msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg