Hashtægg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Herregud som jeg kjeder meg nå. Noen som har noen forslag til kule ting å finne på? TALK 2 ME! Jeg er i det filosofiske og hjelpende hjørnet. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Vist det er slik det skal være så kan jeg gå igjen jeg pfft, trenger da ikke det, jeg har ikke en gang begynt på alle de andre "ikke-ballistiske"våpnene her i huset TALK 2 ME! Jeg er i det filosofiske og hjelpende hjørnet. Kan legge til meg på msn, jeg kjeder egentlig vettet av meg nå Endret 27. juni 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm ikke kjekt å bli mottatt med en oppramsing av våpen *redd* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Har en FN P90, en Beretta M92 og en Benelli M3 hengende på veggen, samt en RPK 74 med tofot og tønnemagasin stående på gulvet edit: Også glemmer jeg alltid Walther P99'en på toppen av ene DVD-hylla da. Endret 27. juni 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm ikke kjekt å bli mottatt med en oppramsing av våpen *redd* Skal jeg prøve meg på en oppramsing av iskremtypene jeg har i hus isteden? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm ikke kjekt å bli mottatt med en oppramsing av våpen *redd* Skal jeg prøve meg på en oppramsing av iskremtypene jeg har i hus isteden? Ja mye tryggere Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kan legge til meg på msn, jeg kjeder egentlig vettet av meg nå Vær snill, eller så ...! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Blitt noen papirkutt eller? Nei, men jeg har oppdaget et fantastisk nytt produkt, nemlig fingertuppfuktersalve! I gamledager hadde de slike fuktige ovale svamper plassert i hendige små beholdere bak enhvær skranke på alle landets postkontor og som ble brukt til å fukte frimerker med. Jeg kan se for meg at en slik ville vert helt ideell i din situasjon, ihvertfall med tanke på at en salve vil ta mye lengre tid å påføre? Vet du, fargoth, jeg får slik en trang til å taunte deg til du angriper meg, for så å drepe deg på en eller annen syk måte. Aner ikke hvorfor.Jeg har et image-problem der, helt klart. Men all PR er god PR sies det, så jeg trøster meg med den og satser på at konformitet i forhold til brukernavn og avatar vil føre meg til topps gitt nok tid. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 men det er så grått og... platt, og du er som... regnbuen i TV'en min!Men skjønner at du blir lei av å eksperimentere løv. Jeg kaster da ikke gråe steiner på deg, det ville jeg aldri gjort! Du er jo min blomst! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Men jeg har en sprettert, og er ikke redd for å bruke den Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 men det er så grått og... platt, og du er som... regnbuen i TV'en min!Men skjønner at du blir lei av å eksperimentere løv. Jeg kaster da ikke gråe steiner på deg, det ville jeg aldri gjort! Du er jo min blomst! ntååå, beklager bie-lien miiiiin, skulle jeg jo ha skjønt :`( tilgi meg snuppis! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm tror det bare står en sauer og ei rifle i våpenskapet her så dere har overtaket gitt Mer farlig de som bare har ett våpen, vet du. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg kan se for meg at en slik ville vert helt ideell i din situasjon, ihvertfall med tanke på at en salve vil ta mye lengre tid å påføre? Det stiller jeg meg tvilende til, da det tar sekunder å dra fingeren over "voksen", og effeten er rimelig langvarig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ja mye tryggere *titte i fryseren* skal vi se her: Hennig Olsen Creme Jubileum Bjørnebær/Eggelikør Hennig Olsen Creme Jubileum Peanøtt/Karamell 6-pakk med Diplom Sandwich 6-pakk med Diplom Krone Jordbær (åpnet) 6-pakk med Diplom Krone Sjokolade (også åpnet) En bunke saft-pose-is som jeg ikke husker navnet på Charlottes Iskrem Bringebær Noen som vil ha? Endret 27. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm tror det bare står en sauer og ei rifle i våpenskapet her så dere har overtaket gitt Mer farlig de som bare har ett våpen, vet du. Meh, jeg er farligst Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja mye tryggere *titte i fryseren* skal vi se her: Hennig Olsen Creme Jubileum Bjørnebær/Eggelikør Hennig Olsen Creme Jubileum Peanøtt/Karamell 6-pakk med Diplom Sandwich 6-pakk med Diplom Krone Jordbær (åpnet) 6-pakk med Diplom Krone Sjokolade (også åpnet) En bunke saft-pose-is som jeg ikke husker navnet på Noen som vil ha? Ja takk litt av alt er du snill Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja takk litt av alt er du snill *fylle opp en diiiiger tallerken* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nixx, du er alltid tilgitt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nixx, du er alltid tilgitt! Spis meg! Plukk meg! Rull meg i lake og kall meg Bjørg! <3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg