Ballus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stein?! STEIN?! syke syke mann.. Du vet at jeg kan få det i øyet og bli blind?! And your point is? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Forklar? Er det kode eller et fancy begrep med spennende undertoner jeg ikke kjenner til? "Skal vi ta noen ark? Hirr hirr."? Vi er kontorrotter. På et par uker har vi til sammen tatt i godt og vel over ti tusen ark. Minst. Ganger to. Blitt noen papirkutt eller? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Papirflytting er kjedelig! Nåda, av og til skjer det ting som bryter monotonien. Idag fikk jeg for eksempel brev fra en "advokat Dyre Østby". Hihih. Og Netshop. Joda, man finner jo ut at det går an å hete mye rart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stein?! STEIN?! syke syke mann.. Du vet at jeg kan få det i øyet og bli blind?! And your point is? Jeg kastet hval-sperm og nigerianske amøber på deg av kjærlighet, stein er.... vondt `:`( Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vet du, fargoth, jeg får slik en trang til å taunte deg til du angriper meg, for så å drepe deg på en eller annen syk måte. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg kastet hval-sperm og nigerianske amøber på deg av kjærlighet, stein er.... vondt `:`( Jeg trodde vi kunne stole på hverandre jeg ... Jeg kaster da av kjærlighet jeg også, har det da noe å si at det er stein? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Herregud som jeg kjeder meg nå. Noen som har noen forslag til kule ting å finne på? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Blitt noen papirkutt eller? Nei, men jeg har oppdaget et fantastisk nytt produkt, nemlig fingertuppfuktersalve! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg kastet hval-sperm og nigerianske amøber på deg av kjærlighet, stein er.... vondt `:`( Jeg trodde vi kunne stole på hverandre jeg ... Jeg kaster da av kjærlighet jeg også, har det da noe å si at det er stein? men det er så grått og... platt, og du er som... regnbuen i TV'en min! Men skjønner at du blir lei av å eksperimentere løv. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hmmmm Er du helt sikker på det? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hmmmm Er du helt sikker på det? Ja temmelig... måtte bare se om jeg vågde meg inn her igjen Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er da ikke farlige. Nei jeg vet egentlig det Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er da ikke farlige. Neida... sitter bare med tilgang på 3 sauere, 1 drilling, 1 Mauser, 1 Krag, 1 lyd-dempa .22, 2 luftpistoler, 1 kombi, og 2 hagler Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er da ikke farlige. Neida... sitter bare med tilgang på 3 sauere, 1 drilling, 1 Mauser, 1 Krag, 1 lyd-dempa .22, 2 luftpistoler, 1 kombi, og 2 hagler Hmmm tror det bare står en sauer og ei rifle i våpenskapet her så dere har overtaket gitt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er da ikke farlige. Neida... sitter bare med tilgang på 3 sauere, 1 drilling, 1 Mauser, 1 Krag, 1 lyd-dempa .22, 2 luftpistoler, 1 kombi, og 2 hagler Og det gjør deg farlig? Har tilgang på en del våpen jeg også, men jeg anser da ikke meg selv som farlig for det... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Vi er da ikke farlige. Neida... sitter bare med tilgang på 3 sauere, 1 drilling, 1 Mauser, 1 Krag, 1 lyd-dempa .22, 2 luftpistoler, 1 kombi, og 2 hagler Hmmm tror det bare står en sauer og ei rifle i våpenskapet her så dere har overtaket gitt Å ja! jeg glemte og nevne 88mm granaten, bua mi og M72'n min! Og det gjør deg farlig?Har tilgang på en del våpen jeg også, men jeg anser da ikke meg selv som farlig for det... hvis noen skulle finne på og bryte seg inn ja Endret 27. juni 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er da ikke farlige. Neida... sitter bare med tilgang på 3 sauere, 1 drilling, 1 Mauser, 1 Krag, 1 lyd-dempa .22, 2 luftpistoler, 1 kombi, og 2 hagler Hmmm tror det bare står en sauer og ei rifle i våpenskapet her så dere har overtaket gitt Han skal jo ha tid til å lade alt også, så det er ikke sikkert Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er da ikke farlige. Neida... sitter bare med tilgang på 3 sauere, 1 drilling, 1 Mauser, 1 Krag, 1 lyd-dempa .22, 2 luftpistoler, 1 kombi, og 2 hagler Hmmm tror det bare står en sauer og ei rifle i våpenskapet her så dere har overtaket gitt Å ja! jeg glemte og nevne 88mm granaten, bua mi og M72'n min! Vist det er slik det skal være så kan jeg gå igjen jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg