Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja. Alle på jobben forventer at jeg skal være alkis OG banne hele tida fordi jeg er nordlending. Jeg gjør ingen av delene, så det er litt letdown egentlig. De forventer liksom Tore Skoglund og Rorbua hver dag. Det er litt interessant det der. Psykologi-foreleseren på Universitetet i Bergen snakket nemlig litt om dette fenomenet. Han jobbet nemlig i en årrekke i Nord-Norge (Blant annet Finnmark), også da med samer. Og som dere sikkert vet er det jo en del her i Sør-Norge som har denne ideen om at alle samer og nordlendinger er alkoholikere. Dette stemmer forøvrig ikke. Faktum er at det er færre alkoholikere blant samer og nordlendinger enn blant sørlendinger. Også alkoholkonsumentet i Nord-Norge er lavere. Hah! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er litt for slemt, Espen. Jeg nøyer meg med å mobbe ham (byfolk vs bondetamper). Men du kan jo spørre ham om han vil sende et til deg også? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er litt for slemt, Espen. Jeg nøyer meg med å mobbe ham (byfolk vs bondetamper). Men du kan jo spørre ham om han vil sende et til deg også? er litt usikker på om jeg vil ha han på msn igrunnen... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er litt usikker på om jeg vil ha han på msn igrunnen... Jammen, du har meg jo, allerede. oO Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er litt for slemt, Espen. Jeg nøyer meg med å mobbe ham (byfolk vs bondetamper). Men du kan jo spørre ham om han vil sende et til deg også? KittyCat & Loveless sier (17:57): Jeg er ikke noe mer byfolk enn deg KittyCat & Loveless sier (17:57): ^^ Eid? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jammen, du har meg jo, allerede. oO det er vell forskjell på deg og slasken på msn da... er det ikke? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vet jo at jeg tuller med deg, Mikkel. Eller kanskje ikke =/... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det er vell forskjell på deg og slasken på msn da... er det ikke? Hva er galt med meg nå da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 [18:21] mrbjoern: All hail Eplefe, the god, above all gods! ------------------------------------------------------------------ [18:20] Pasient: JA! [18:20] [Vintage Princess]: Jay! =D [18:20] Pasient: *tilbe rebecca* [18:20] [Vintage Princess]: Jeg er musikkguden din ^^ [18:21] Pasient: ^^ ------------------------------------------------------------------ JEg tror jeg bare tolker dette som at jeg har latterlig god musikksmak. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 KittyCat & Loveless sier (17:57):Jeg er ikke noe mer byfolk enn deg KittyCat & Loveless sier (17:57): ^^ Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforEid? du kan ikke bevise att samtalen er ekte da og har ikke sagt det er noe galt med deg... er bare att jeg foretrekker og ha folk som er over 12 år mentalt, og som jeg faktisk prater med til vanlig... vil ikke ha deg på msn bare for og høre deg stønne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 vil ikke ha deg på msn bare for og høre deg stønne Var ikke det du sa til meg i natt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Var ikke det du sa til meg i natt men deg prater jeg med til vanlig + stønning Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan nok stemme det du sier der a B-real. Skulle gjerne likt å jobbe i en barnehage selv egentlig. har søkt ved en tidligere annledning, men da fikk jeg aldri svar. Synes selv det er artig med barn i alderen fire til seks år. Eneste problemet mitt er at jeg ikke takler å se på barn under tre år leke. Jeg får skikkelig angst. Speisielt når mine nieser var på den alderen. lir jo helt satt ut når jeg er dem løpe opp i klatre-stativer og tenker at det der kommer aldri til å gå bra. Om jeg får barn er jeg nesten redd for at jeg blir en av dem som putter på dem sykkelhjelm og syr pute under armene på dem. Synes de ser så små og skrøpelige ut. Kan kanskje ha noe med at jeg så niesen min på tre år falle ned fra en rutsjebane som var en meter høy og brekke armen. Var ingen artig opplevelse. Unger skal dette å slå seg..det er bare slik. Jeg for min del syns vi er helt noia på det at ungene skal ha det så forpult trygt i barnehage og på skolene. Selvsagt, det skal jo være kontroll da og ikke så fryktelig farlige ting i oppveksten da. En lærer av å slå seg, en lærer av å gjøre forskjellige ting. Når en unge sitter i et badekarr med plast-lekene og drar de ned til bunnen av badekarret for så å slippe så lærer de seg hvordan de forskjellige objektene fungere. Faller man på sykkel så vet man at det vondt å slå seg og ikke bare bli formant av de voksne at det er farlig og at man bør ha på hjelm og alt annet utstyr.. Jeg skjønner frykten din, jeg gjør det...jeg hadde problemer med det samme som deg når jeg først begynte å jobbe i barnehage men den frykten forsvinner og jeg er så glad at jeg fikk den erfaringen for det vil hjelpe meg noe ufattelig den dagen jeg selv får barn. Så blir det ikke det totale sjokket og må "lære" seg å håndtere barn. Ser også at det å jobbe med elder som jeg gjør nå er en dyktig god erfaring også... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I wuw u Epsen. Jeg har en liiite valp på fanget nå. Hun sover søtt mens jeg nerder^^. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Geez, kan dere holde dere til forumnick please? Vi andre vet ikke hvem Mikkel er. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi har sagt Sirslask lenge nå . Følg med da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi har sagt Sirslask lenge nå . Følg med da. Er ikke alle som har tid ller lyst til å oppdatere seg i denne tråden 24/7. Kanskje de kommer inn midt i en situasjon. Da er det en fordel om de kan sette seg inn i diskusjonen uten å måtte lese fem av sidene før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Geez, kan dere holde dere til forumnick please? Vi andre vet ikke hvem Mikkel er. Ja. Hvem faen kan gjette at Espen er Espen pai, folkens. SKJERPINGS! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er litt forskjell på å kalle Espen pai for Espen og Sirslask for Mikkel da Eplefe. Derfor det er så fint å bruke fornavn som nick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg