Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Forøvrig. Øl i Tyskland er generelt sett veldig godt. Det går ikke ann å bomme i Tyskland om du bestiller fra fat. Det smaker godt uansett. ^^ Foråsvidt også mye godt øl i Belgia. Klostrene rundt om i Benelux-landene og Tyskland gjør stor foretning på å spesialiser seg i godt øl og selge det. Så på litt mer "ekskluive" steder er det mulighet for å bestille bedre øl. :-) Endret 12. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) "Stønnegreia" er et lydklipp der han stønner. Tror jeg har fått tilsendt ca fire forskjellige lydklipp der han stønner XD. Tilsendt fra ham? Oo Endret 12. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Øl er øl sa kjerringa og spydde i badekaret. Da stikker jeg. Ha en fortsatt flotters lørdag. Bare slippe inn snømennene mine først. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja jeg er syk og har mentale problemer, jeg har hørt det også... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Liker bare lyst øl. Har smakt de fleste sortene de har på Ultra (øl fra overalt i verden), har sågar pressa i meg irske ale/draught-sorter (helt kølsvart øl uten kullsyre). Det funker nesten som motorolje, det bare sklir glatt ned. Men godt er det ikke. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er noe utslitt idag. Faktum er at min niese på fem år har bedre kondis enn meg, nesten. ^^ Har vært på tur på Fløyen, og oppover og litt rundt i de traktene. Og når niesen min begynner å leke tikken i oppoverbakke er det noe slitsomt. ^^ Til gjengjeld er jeg fortsatt sprek nok til å bære hene på skuldrene mine... Får ta det som et tegn på at det fortsatt er krefter i meg. Hva har dere andre gjort idag da?Hvis du lurer på hvorfor unger er så utslitt iløpet av en dag så skal du se på hvilken aktivitet de virkelig er i fra de er små og til de blir..erm.."stor".Prøv å legg merke til det neste gang du har en unge i huset og se på hvordan de hopper og styrer og bruker hele kroppen sin. Et vanlig voksent menneske vil slite kraftig med å holde følge faktisk. Har blitt gjort studier på akkurat dette der de har tatt topptrente mennesker og har latt de etterligne de handlingene små barn gjør iløpet av en dag og det endte med at de som var med i undersøkelsen ble så utslått at de i likhet med barna slukner ganske så fort. Så det at du er sliten er ikke så rart egentlig. Husker første uken jeg jobbet i barnehagen..jeg var totalt utpeist. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Akkurat kommet hjem fra litt handling. Ny bukse og genser. Ø.B.: Fisherman, vodka og Schweppes i kveld. Planene går stort sett ut på å drikke meg ut av vater, og vel så det. WHO'S WITH ME? Lov meg at du poster minst et innlegg i fylla, da. Lurer på hvordan moderatorer i megafylla staver. Bare å spørre b-real, det. Jeg tror jeg holder meg unna fyllepostingen i kveld, du. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Aah, luksusmiddag. Awww...jeg er sulten =(. *romle i magen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *også ha romling i magen* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, hvem ellers x)... Han er syk. Syk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror lillebror spurte om penger av prinsipp der uten noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bare å spørre b-real, det. Jeg tror jeg holder meg unna fyllepostingen i kveld, du. Merkelig det der hvordan det plutselig det ble et stempel på at jeg var tilnærmet alkoholiker og satt som oftest full her på forumet Spessielt med tanke på at jeg drikker uhyyyre skjelden. Sist jeg rørte alkohol er faktisk godt over 6mnd siden så hvor dere har det ifra at jeg er en stordrikker det vet jeg ikke. ...eller vent...jeg er vel nordlending, er vel derfor. Burde ha tenkt meg litt om. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan nok stemme det du sier der a B-real. Skulle gjerne likt å jobbe i en barnehage selv egentlig. har søkt ved en tidligere annledning, men da fikk jeg aldri svar. Synes selv det er artig med barn i alderen fire til seks år. Eneste problemet mitt er at jeg ikke takler å se på barn under tre år leke. Jeg får skikkelig angst. Speisielt når mine nieser var på den alderen. lir jo helt satt ut når jeg er dem løpe opp i klatre-stativer og tenker at det der kommer aldri til å gå bra. Om jeg får barn er jeg nesten redd for at jeg blir en av dem som putter på dem sykkelhjelm og syr pute under armene på dem. Synes de ser så små og skrøpelige ut. Kan kanskje ha noe med at jeg så niesen min på tre år falle ned fra en rutsjebane som var en meter høy og brekke armen. Var ingen artig opplevelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ja. Alle på jobben forventer at jeg skal være alkis OG banne hele tida fordi jeg er nordlending. Jeg gjør ingen av delene, så det er litt letdown egentlig. De forventer liksom Tore Skoglund og Rorbua hver dag. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En fra forumet kalte meg alkoholiker . Skjønner hvordan du har det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Æsj..får slite meg bortover på butikken (400 meter unna) og handle før de stenger. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ble ikke noen tur ut i kveld, kjedelig men da kan jeg henge på yndlingskaféen min isteden Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, hvem ellers x)... kan du ikke legge klippene ut her på forumet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg