Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er for lat til å reise på jobb i dag jeg. :)

 

Kan ha en sammenheng med at jeg har besøk, men ja. Han sover enda. Jeg kunne sikkert ha jobbet siden... kl 9 eller noe. xD

 

 

Anyways. Det finnes andre grunner til at folk ikke har jobb, Skarstad. Det er veldig lett og forhåndsdømme folk på nettet. Og bare si at. "Jammen, du kan jo gjøre som meg." Jeg venter fremdeles i spennning, på den dagen da du har blitt bedre kjent med ett menneske, og fremeles kan si til folk nøyaktig hva de skal gjøre og hvordan de skal leve livet sitt. :)

Lenke til kommentar

Åhåhåhåhåååhåååå :wee: Best :!:

 

 

Det var en gang at de 3 fjernkontrolla fra fylkesgrensa mellom felleskjøpet og den fantastiske ferja til fargefølelsen skulle til den nesten utrolige samlingsplassen og gjøre seg fete.

 

Men på veien til den nesten utrolige samlingsplassen måtte de over en kabelbro. Og under den kabelbroen rant det en buldrende mediefoss. Og oppi den mediefossen bodde den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

 

Først kom den bitte-lille-mini-joystikken med rødt kulehode og skulle over kabelbroen: Pil-opp, pil-ned, pil-left, pil-right, pil-opp, pil-ned, pil-left, pil-right,

 

”Hvem er det som sørfer på min kabelbro?” ropte den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

”Det er den bitte-lille-mini-joysticken med rødt kulehode som skal til den nesten utrolige samlingsplassen og gjøre seg fet.”

 

”Nå kommer jeg og tar deg!” sa den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

 

”Å, nei, ikke ta meg!” sa den bitte-lille-mini-joystikken med rødt kulehode; ”Ta heller brøstra mi! Ha-un er mye større enn meg!”

 

”Javel, så gå da.”

 

Pil-opp, pil-ned, pil-left, pil-right...

 

Så kom det mellomste fjernkontrollet. Det var det lodne, melketette rattata data-tastaturet: Enter, enter, enter, enter...

 

”Hvem er det som sørfer på min kabelbro?” ropte den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

 

”Det er det lodne, melketette, rattata data-tastaturet som skal til den nesten utrolige samlingsplassen og gjøre meg fet!”

 

”Nå kommer jeg og tar deg!” sa den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

 

”Å, nei, ikke ta meg!” Sa det lodne, melketette rattata data-tastaturet; ”Ta heller brøstra mi som kommer etter meg. Ha-un er mye større enn meg!”

 

”Javel, så gå da.”

Enter, enter, enter, enter...

 

Så kom det største fjernkontrollet. Det var hjerne-topplokk-hue-skolt-skalle-pling-plong-bizz-klikk-plomma gikk-cella.

 

Små-grå, små-grå, små-grå...

 

”Hvem er det som sørfer på min kabelbro?” Ropte den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

 

”Det er hjerne-topplokk-hue-skolt-skalle-pling-plong-bizz-klikk-plomma-gikk-cella som skal til den utrolige samlingsplassen og gjøre meg fet!”

 

”Nå kommer jeg og tar deg!” sa den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen.

 

”Ja, jess, oui, hepp, hei eller hå! Bare kom du, din dumme dritt med dårlig ånde og høl i sokken! Jeg har ett maskingeværhorn lada med sjefen over alle sjefer, også har jeg ett veldig kort Barbiedokkeskjørthorn lada med utrolig mye kyssing og klining! Så bare kom du!”

 

Og dermed braka de sammen, den hærsens, gærne, æsjens, bæsjens, schwære, fæle wide-webbingen og hjerne-topplokk-hue-skolt-skalle-pling-plong-bizz-klikk-plomma-gikk-cella!

 

Noe så grusomt! Det var så fært atte!

 

Men heldigvis så gikk det bra til slutt. For da kom nemlig GUD! Og han sa at det er veldig, veldig, veldig, veldig, veldig stygt å sloss. Han sa: Dere må holde opp med det derre der!

 

Og da holdt de opp. Og så blei de gode venner og holdt på å le seg i hjel. Men de daua ikke.

Lenke til kommentar
....

Neeei, voffår sletter'u fyllepostene dine, 'a?

 

Anyways. Det finnes andre grunner til at folk ikke har jobb, Skarstad. Det er veldig lett og forhåndsdømme folk på nettet. Og bare si at. "Jammen, du kan jo gjøre som meg." Jeg venter fremdeles i spennning, på den dagen da du har blitt bedre kjent med ett menneske, og fremeles kan si til folk nøyaktig hva de skal gjøre og hvordan de skal leve livet sitt. :)

Så herlig svevende og unnvikende.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...