mushi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå veit jeg hva jeg skal ha til middag i mårra! Ble utrolig sulten plutselig http://dinmat.aftenposten.no/content/view/full/11874 avokando og svinekjøtt-salat med pinjekjerner. Hørtes utrolig godt ut! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 min sin, du er ofte innom her, du? Ser deg her hver gang jeg titter innom. jeg bare gidder ikke logge ut. pluss jeg kjeder meg mye. kan godt dra min vei. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 min sin, du er ofte innom her, du? Ser deg her hver gang jeg titter innom. jeg bare gidder ikke logge ut. pluss jeg kjeder meg mye. kan godt dra min vei. Neei Ikke dra. Er jo glad i deg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå veit jeg hva jeg skal ha til middag i mårra! Ble utrolig sulten plutselig http://dinmat.aftenposten.no/content/view/full/11874 avokando og svinekjøtt-salat med pinjekjerner. Hørtes utrolig godt ut! Du lager til meg også da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Man drar bare fra Kafeen av to grunner: Enten blir man mobbet ut, eller man blir bannet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg tenkte alltid at 'strimlet svinekjøtt? Det ser helt sinnsykt godt ut!!' Og det smakte godt. Men trodde det skulle smake enda bedre. Litt skuffet ble jeg nok, ja. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Svinekjøtt er ikke helt min favoritt, egentlig. Nei, gi meg oksekjøtt, da blir far glad! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snakker om mat... Spiste på SubWay idag, det var litt av en opplevelse! Så mange valg, også så godt. Phew, for et måltid. Verdt penga! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Har biff. Får ta det oppi Du får komme på middag Llandari. ED IT: se n gar o per. *v in ke * Endret 26. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snakker om mat...Spiste på SubWay idag, det var litt av en opplevelse! Så mange valg, også så godt. Phew, for et måltid. Verdt penga! Subway i Lillehammer er jo så dyrt at det smerter=(( Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har biff. Får ta det oppi Du får komme på middag Llandari. ED IT: se n gar o per. *v in ke * Sure, skal si ifra når jeg er i nærheten. Hils senga. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hver gang jeg skal åpne en ny internettside går det veldig treigt. Jeg tror grunnen til det er at det står pagead2.googlesyndication.com nederst i venstre hjørne. Vet noen hvordan jeg kan fjerne dette? Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Høres ut som spyware av noe slag du har fått i maskina di. Men dette var vel strengt tatt feil sted å spørre? Support er vel fyfy på disse kanter. Derimot kan jeg henvise deg til en god klinikk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Enkel support, som ikke er verdig en egen tråd, er vel lov, var det ikke det vi kom frem til? Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jo det var det kanskje. Vet ikke helt, jeg. Bryr meg ikke noe særlig heller, egentlig. Hopper i kassa jeg, byen tidlig i morgen. God natt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hver gang jeg skal åpne en ny internettside går det veldig treigt. Jeg tror grunnen til det er at det står pagead2.googlesyndication.com nederst i venstre hjørne. Vet noen hvordan jeg kan fjerne dette? Inn med Firefox og Adblock Plus, deretter sperrer du adressen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Subway i Lillehammer er jo så dyrt at det smerter=(( Det er jeg enig i, men jeg har penger til det. Er mye mat for de penga, og er både nærme og praktisk når jeg er på jobb i sentrum. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå veit jeg hva jeg skal ha til middag i mårra! Ble utrolig sulten plutselig http://dinmat.aftenposten.no/content/view/full/11874 avokando og svinekjøtt-salat med pinjekjerner. Hørtes utrolig godt ut! Det så usannsynlig godt ut! *sikle* Godnatt forum. House: S03 E20/24. Så vet dere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg