Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fant ingen av de du nevnte (!!??) - butikken sugde litt ræv. Det, eller så var jeg bare så sliten at jeg ikke fant dem. Endte opp med Condemned 2 og er ikke misfornøyd. BEAT BEAT HIT PUNCH ah, å kjøre en planke full av spikre over kjeften på en halvgal boms gir meg så utrolig mye. :love:

 

From the box:

... your search or your missing partner will plunge you into a twisted world of psychological terror and bone crushing brutality ...

 

Det siste stemmer veldig bra så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto 30 min...30 min å ventet på elkjøp før jeg fikk hjelp og da sto jeg sånn helt alene ved en sånn "stå her og få hjelp" i IT-seksjonen eller.no

Så da 30 minutter, noe som er hårreisende lang tid å vente så får jeg høre at min Ipod til tross for at de har hatt den i 1mnd ikke enda er ferdig. De har klart å sende den til verkstedet, sende den tilbake og så til verkstedet igjen.

HELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

 

fuck elkjøp. seriøst altså.

Lenke til kommentar

Pah, gidder ikke reparere sånne ting. Kjøp nytt..jeg har hatt 3 ipods til nå. Bruker den hver dag til og fra jobb (40 minutter hver vei med tog), har ikke tid å vente i 1-2 mnd på rep når de bare koster litt over tusenlappen. Bare nanoer da. Gidder ikke ha de svære klumpete..får aldri hørt gjennom 60GB med musikk likevel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Elkjøp overrasket meg sist gang jeg var der. En eller annen snørrunge spurte hvor hodelefonene var å finne, og tror du jaggu ikke den flinke elkjøpmannen anbefalte et Sennheiser-sett. Avskummet gikk selvfølgelig for Skullcandy i stedet ("sje så kult det e!"), men det var likevel oppløftende.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...