Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du får spørre Sirslask ^^ Jeg er nesten litt redd. Tenk om han stønner på meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tilbake fra byen og har kjøpt sko. De er skikkelig deilige og varme inni. Hallo. Hva skjer? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvorfor skulle han nå gjøre det? Hvilken rimelig grunn skulle det være for en slik handling? Jeg kan ikke se for meg at Sirslask ville gjøre noe slikt. Et hvert fornuftig menneske vet bedre enn å stønne på folk over internett. =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hah, du kommer ikke til å kunne bruke =3 smiley mere uten å tenke mannetiss nå, kitty. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Snorre kommer med kvalitetsposter og Sirslask stønner. Ikke noe spesielt egentlig. Liten aktivitet her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hah, du kommer ikke til å kunne bruke =3 smiley mere uten å tenke mannetiss nå, kitty. Hallo, hvem tenker vel mannetiss av den smiley-en der da? Er jo smiley-en for 3-munn-japanere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Liten aktivitet her. Det er lørdag tross alt. Selv har jeg vært ute hele dagen, og skal nå gjøre lekser. Liten tid til forum for min del. Men i morgen blir det nok mer tid. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Snorre kommer med kvalitetsposter og Sirslask stønner. Ikke noe spesielt egentlig. Liten aktivitet her. Ok, men hva er denne stønnegreia til Slasken? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Guinness i kveld Guiness smaker litt jo faktisk litt godt. En av de bedre ølene. Til gjengjeld er det noe tykt. Men øl skal absolutt være litt mørkt og smakfullt. Og helst ikke med for mye "brusing". Da blir det bare vanskelig å drikke det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Akkurat kommet hjem fra litt handling. Ny bukse og genser. Ø.B.: Fisherman, vodka og Schweppes i kveld. Planene går stort sett ut på å drikke meg ut av vater, og vel så det. WHO'S WITH ME? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg sliter med å finne ut om jeg skal gå for vin og sprit eller øl. Frister fælt med vin og sprit, men da bør jeg egentlig spise. Bah, life is hard Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal ikke drikke i kveld. Til gjengjeld skal jeg kose meg med en la Mia Pizza. Lørdagen er den ene dagen i uken hvor jeg tillater meg selv å spise usunn mat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Nehei, guinness er direkte grusomt. Hvertfall skvipet du får på boks i Norge. Der er jo bare svart saft med stygg bitter smak. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Akkurat kommet hjem fra litt handling. Ny bukse og genser. Ø.B.: Fisherman, vodka og Schweppes i kveld. Planene går stort sett ut på å drikke meg ut av vater, og vel så det. WHO'S WITH ME? Lov meg at du poster minst et innlegg i fylla, da. Lurer på hvordan moderatorer i megafylla staver. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg foretrekker Guinness av all ølen man får skaffa her i Norge. Kan ikke si jeg husker noe direkte forskjell på boks i Norge og flaske i Tsjekkia, men... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) "Stønnegreia" er et lydklipp der han stønner. Tror jeg har fått tilsendt ca fire forskjellige lydklipp der han stønner XD. Guinness er herlig! Endret 12. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Guinness i kveld Guiness smaker litt jo faktisk litt godt. En av de bedre ølene. Til gjengjeld er det noe tykt. Men øl skal absolutt være litt mørkt og smakfullt. Og helst ikke med for mye "brusing". Da blir det bare vanskelig å drikke det. Det er godt ja.. Og det skal nytes. Koster flesk men.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nehei, guinness er direkte grusomt. Hvertfall skvipet du får på boks i Norge. Nå har jeg bare smakt Guiness i Berlin og en liten fin landsby i Frankrike. Og da selvsagt tappet fra fat. Regner med at Guiness fra fat er bedre enn fra boks. Hvor vidt Guiness kun har en fabrikk som leverer til alle land, eller forskjellige for nord og midt-Europa er jo også et spørsmål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Penger spiller ingen trille når det er nytelse på g ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg