Ballus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nomnomnom! Hjemmelagd pizza med indrefilet av svin, skinkebiff og mozarella er namnam Hjemmelagt rundstykke med olivensmør fra brelett på, namnam! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Som i Alkohol.Det hadde jeg aldri gjettet. Nomnomnom! Hjemmelagd pizza med indrefilet av svin, skinkebiff og mozarella er namnam Gief. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nomnomnom! Hjemmelagd pizza med indrefilet av svin, skinkebiff og mozarella er namnam Hjemmelagt rundstykke med olivensmør fra brelett på, namnam! Tror jeg skulle klart å spise begge deler Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nomnomnom! Hjemmelagd pizza med indrefilet av svin, skinkebiff og mozarella er namnam Du deler litt, ikke sant? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå ble jeg sulten selv om jeg er kvalm av sukker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå ble jeg sulten selv om jeg er kvalm av sukker *gi salt mat til* Jeg har en følelse av at det hjelper. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nomnomnom! Hjemmelagd pizza med indrefilet av svin, skinkebiff og mozarella er namnam Hjemmelagt rundstykke med olivensmør fra brelett på, namnam! Olivensmør fra Brelett suger rumpe Gief. Du deler litt, ikke sant? *kaste pizza på* Endret 25. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 facePizzapalm. "Kaste kniva, kasta gaffla, kasta hele jævla bestikke" Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Som i Alkohol.Det hadde jeg aldri gjettet. Derfor jeg sa det til deg. Olivensmør fra Brelett suger rumpe Du deler litt, ikke sant? *kaste pizza på* Det gjør det ikke! *ta pizzastykke* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 *gi salt mat til* Jeg har en følelse av at det hjelper. Woohoo! En horten-bab hadde vært godt nå. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 *gi salt mat til* Jeg har en følelse av at det hjelper. Woohoo! En horten-bab hadde vært godt nå. Men da må man jo til Horten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Dyr kebab, isåfall :-| edit: "Australia vurderer å la flypassasjerer betale for egen kroppslig overvekt." O.o Endret 25. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hihi. Får ta det en annen gang. Er stengt der nå Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ..kan bringe i taxi? Sende i posten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Faen...horten bab ja...har jo spist en slik jo. Helt glemt av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Den var ikke så dum den nei. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg syntes det hørtes... intressant ut. Og... Hva hadde mrbjoern tenkt å bruke kvelden sin på? Jo, se en nylig nedlastet episode av "Skins". Hva blir det til at mrbjoern bruker kvelden på? Han er slem, og sier direkte til folk han ikke liker. Nøyaktig hva han synes om de. Vel, altså... Når de spør hva det er jeg har i mot de, og i tilleg lirer av seg masse rare ideer om ting de tror jeg mener om de i tilleg... -_____-' Jeg er sikkert bare lei av å holde kontakten med folk som er depresive 24/7, og som ikke forstår selv hvor slitsomt det er for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg