b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg må bare finne ut hva slags kake som egner seg å sende i posten. oOBrownieskake. Om jeg også må få legge til, du ser eldre ut enn du er. Det er sikkert.Lurte meg iallefall. Sa han var lovlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Don`t hold youre breathDu gjør det med vilje, sant?Nei han brukte tastaturet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skal jeg dømme fra det bildet ville jeg sagt 18-19, men jeg ser jo i profilen din at du er 92-modell. Mulig at jeg hadde fersket deg om jeg hadde møtt deg, men det er ikke noe tema akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Don`t hold youre breath Du gjør det med vilje, sant? Ja,vet det plager deg Pluss I dont give a fuck. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå mangler jeg bare 1000 poster før jeg blir 1337 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Brownieskake. Hmmm... kan fungere det. Om jeg også må få legge til, du ser eldre ut enn du er. Det er sikkert.Lurte meg iallefall. Sa han var lovlig Jammen... jeg er jo nesten lovlig da. oO (og... du som skulle voldta meg da ) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jaha... Det var litt av en opplevelse. Rar kamp. Kjedelig å ikke få sett halve andre omgang. Synd man ikke vinner på antall sjanser, men på antall mål... Hvis ikke hadde rett lag gått videre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jaha... Det var litt av en opplevelse. Rar kamp. Kjedelig å ikke få sett halve andre omgang. Synd man ikke vinner på antall sjanser, men på antall mål... Hvis ikke hadde rett lag gått videre. Tyrkia fortjente virkelig å gå videre! For en innsats de gjorde. Tyskland har vist seg frem fra en helt annen side, og de var helt talentløse og vant på flaks omtrent. Utrolig skuffet nå. Får håpe russland rævkjører tyskland i finalen. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 What? Trodde du var ca 20 jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er vel greit siden Tyrkia hadde flaks mot både Kroatsia og Tsjekkia. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ja,vet det plager deg Pluss I dont give a fuck. Nei, jeg bryr meg ikke lenger. Jeg lurer bare på om du faktisk skjønner hvor dum det får deg til å fremstå — alderen tatt i betraktning. Det er for ditt eget beste. Endret 25. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så legger vi diskusjonen om alderen min død. Jeg er 15, ikke lovlig, og er IKKE ferdig på vgs. Som stadig flere spør meg om. Nå... la oss snakke om kake. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Men idag var de skikkelig gode! Bra angrep og flott lagspill, selv om forsvaret halta på slutten og desverre kostet dem finaleplassen. Har holdt med tyrkia siden begynnelsen av em, og dette ble trist. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 *Let's talk about sex, babe. Let's talk about you and me. Let's talk about all the good things and the bad things, that may be!* 'nynne' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vet det., Så kampen jeg også(det vi fikk se ivertfall) Men Kroatsia og Tsjekkia VAR gode de også. Kall det poetisk rettferdighet at de tapte idag. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tyrkia fortjente virkelig å gå videre! For en innsats de gjorde. Tyskland har vist seg frem fra en helt annen side, og de var helt talentløse og vant på flaks omtrent. Utrolig skuffet nå. Får håpe russland rævkjører tyskland i finalen. Forutsatt at de slår Spania ja Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så legger vi diskusjonen om alderen min død. Jeg er 15, ikke lovlig, og er IKKE ferdig på vgs. Som stadig flere spør meg om. Nå... la oss snakke om kake. Hva har du gjort nå bjørnen? Kake... *løpe ned å sjekke skapene* *Let's talk about sex, babe.Let's talk about you and me. Let's talk about all the good things and the bad things, that may be!* 'nynne' Den sang alltid eksen min på, hater den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Russland kommer til finalen. Det må de bare. Ellers legger jeg meg ned og dør. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå mangler jeg bare 1000 poster før jeg blir 1337 Kunne ha trengt en overraskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg