min sin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 går ikke når ovnen ikke funker... Derfor man har micro med pizzafunksjon som backup pizzafunksjon? aldri hørt om... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hater rester. Mye derfor det blir så sjelden jeg lager ordentlig mat også, oppvarmet mat er bare ikke like godt som nylaget. Hater rester?? Rester er jo det beste som fins. Bare å varme opp så har man måltidet klart! Ev. bare spise det kaldt. Rester Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 *host*Det hadde visst jeg til frokost i dag*kremt* Du kan vel spise det til middag også. Husker en gang jeg hadde pizza til alle måltider i 2 døgn. Jeg ble faktisk ikke lei av det heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Army food. Kjøtt,flesk,potet,erter. All ur basic foodbases. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hater rester?? Rester er jo det beste som fins. Bare å varme opp så har man måltidet klart! Ev. bare spise det kaldt. Rester Usj, nå minner du meg om mamma. Hun spiser også kalde rester. Grøt, pizza, fløtegratinerte poteter, you name it. Det er en grunn til at maten blir servert varm i utgangspunktet. Den smaker ikke godt kald! Men jo, jeg skal være enig i at det er lettvindt. Du kan vel spise det til middag også. Husker en gang jeg hadde pizza til alle måltider i 2 døgn. Jeg ble faktisk ikke lei av det heller... Been there, done that. Gidder forresten noen minne meg på at jeg har satt to ølbokser i fryseren for å få de ned på fornuftig temperatur. Hvis ikke kjenner jeg på meg at de blir stående der litt for lenge. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Usj, nå minner du meg om mamma. Hun spiser også kalde rester. Grøt, pizza, fløtegratinerte poteter, you name it.Det er en grunn til at maten blir servert varm i utgangspunktet. Den smaker ikke godt kald! Men jo, jeg skal være enig i at det er lettvindt. Ha ha.. Da synes jeg du har ei kul mor! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ha ha.. Da synes jeg du har ei kul mor! Joda, jeg var heldig under utdelingen av foreldre Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg var på spa i dag og kjøpte stasj. Fytti grisen det koster dyrt å være mann og opptatt av å ta vare på kroppen sin. Den helvetes ansiktsskrubben kosta faen meg 465 kroner. Fotsaltet var ikke så ille, det var bare 125 spenn, men det vet jeg er verd pengene. Men, 465 kroner for ei jævla såpe til vaske seg i trynet med?! Den bør gjøre meg kjekkere og gi meg supert drag på damene, til den prisen så bør den nesten gi meg ett helt nytt utseende. Sitter på badet med føttene i fotbad nå, deilig til slitne føtter det. Laptopen på fanget slik at jeg slipper å kjede meg. Jeg ble mett etter middagen, 2 store lammekoteletter med kokt potet og urte-olivensmør. Nammis! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ganske dyrt og skade kroppen sin og, uansett så gjer vi det Endret 25. juni 2008 av xersess Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Forsvant alle for å se fotball eller? Endret 25. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Llandari, har du husket ølen som du la i fryseren? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jepp, tok dem nettopp ut. Boksene kjentes ihvertfall kalde nok ut. Lar dem stå litt i kjøleskapet også, så er jeg sikker på at de ikke er for kalde. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor er takken, ditt utakknemlige beist! *snøft* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg åpnet akkurat en Grolsch, sånn ekte en med gammeldags kork. Det er en av de virkelig gode lyse øl som finnes. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor er takken, ditt utakknemlige beist!*snøft* Jeg hadde jo alt tatt dem ut Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Men ellers takk? Den fortjener han for tanken. Endret 25. juni 2008 av xersess Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Men ellers takk?Den fortjener han for tanken. Hmmm... du sier noe. Tusen takk Zeromac Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det rimte jo! "Tusen takk, Zeromac" Endret 25. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hvordan får du "takk" og "mækk" til å rime? Endret 25. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg