Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater rester?? :dontgetit:

 

Rester er jo det beste som fins. Bare å varme opp så har man måltidet klart! Ev. bare spise det kaldt. :p

 

Rester :love:

 

Usj, nå minner du meg om mamma. Hun spiser også kalde rester. Grøt, pizza, fløtegratinerte poteter, you name it.

Det er en grunn til at maten blir servert varm i utgangspunktet. Den smaker ikke godt kald!

 

Men jo, jeg skal være enig i at det er lettvindt.

 

 

Du kan vel spise det til middag også. Husker en gang jeg hadde pizza til alle måltider i 2 døgn. Jeg ble faktisk ikke lei av det heller... :p

 

Been there, done that.

 

 

Gidder forresten noen minne meg på at jeg har satt to ølbokser i fryseren for å få de ned på fornuftig temperatur. Hvis ikke kjenner jeg på meg at de blir stående der litt for lenge.

Lenke til kommentar
Usj, nå minner du meg om mamma. Hun spiser også kalde rester. Grøt, pizza, fløtegratinerte poteter, you name it.

Det er en grunn til at maten blir servert varm i utgangspunktet. Den smaker ikke godt kald!

 

Men jo, jeg skal være enig i at det er lettvindt.

Ha ha.. Da synes jeg du har ei kul mor! :D

Lenke til kommentar

Jeg var på spa i dag og kjøpte stasj. Fytti grisen det koster dyrt å være mann og opptatt av å ta vare på kroppen sin. Den helvetes ansiktsskrubben kosta faen meg 465 kroner. Fotsaltet var ikke så ille, det var bare 125 spenn, men det vet jeg er verd pengene. Men, 465 kroner for ei jævla såpe til vaske seg i trynet med?! Den bør gjøre meg kjekkere og gi meg supert drag på damene, til den prisen så bør den nesten gi meg ett helt nytt utseende. :p

 

Sitter på badet med føttene i fotbad nå, deilig til slitne føtter det. Laptopen på fanget slik at jeg slipper å kjede meg. Jeg ble mett etter middagen, 2 store lammekoteletter med kokt potet og urte-olivensmør. Nammis!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...