Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart er det tid for å dra hjem, bare 35 minutter til bussen passerer utenfor døra her. Det blir så godt å komme seg hjemover. Problemet er at jeg må ut å handle i dag. Jeg skal kjøpe fotsalt og ansiktsskrubb på spa og se om jeg finner noe spennende mat på Ultra. Problemet er at Ultra ligger på motsatt side av byen enn der hvor jeg faktisk bor, så jeg må sitte på bussen lenger enn vanlig å bære denne steintunge bærbare rundt på butikken før jeg må bære varene mine og den steintunge bærbare hjem. *sukk* Ekstra hender søkes!

Lenke til kommentar
Min sin har alltid rett!

 

 

:love:

du har skjønt det :love:

 

Snart er det tid for å dra hjem, bare 35 minutter til bussen passerer utenfor døra her. Det blir så godt å komme seg hjemover. Problemet er at jeg må ut å handle i dag. Jeg skal kjøpe fotsalt og ansiktsskrubb på spa og se om jeg finner noe spennende mat på Ultra. Problemet er at Ultra ligger på motsatt side av byen enn der hvor jeg faktisk bor, så jeg må sitte på bussen lenger enn vanlig å bære denne steintunge bærbare rundt på butikken før jeg må bære varene mine og den steintunge bærbare hjem. *sukk* Ekstra hender søkes!

du blir så sterk så :!:

Lenke til kommentar
er ikke dette bare den søteste sangen :love:

 

Du er ond! Den sangen har jeg hatt på hjernen siden den kom ut. Alle radiokanaler spiller den hele tiden. Den har en veldig simpel, men fengende rytme som gjør at det er lett å få den på hjernen.

han jeg liker har den også på hjernen :love: og driver å synger på den...

Lenke til kommentar
I spy with my little eye

a flie

which is ready to die

 

Var ikke det vakkert? :fun:

Minner meg om en flue som plaget meg hele "natten" inatt mens jeg sov. Helt fra 18:00 til jeg fikk drept den ca 05:30! ÅååÅÅåÅ som jeg hatet den. Da jeg fikk fanget den i hånden til slutt (kanskje 15de forsøk ellerno) Heiv jeg den i veggen alt jeg kunne. Aldri kastet noe lite så hardt noen gang. Skulle gjerne pint den med butan og syre, men jeg trengte å sove en time til

Lenke til kommentar

Bor du tilfeldigvis i umiddelbar nærhet av Ultra på Solsiden i Trondheim Ballus?

 

Jeg har prøvd å lære meg å spille den sangen der i noen dager nå, den begynner å sitte, men jeg klarer ikke helt å få grepet på fingerspillet på den.

 

Red.: Forøvrig synes jeg denne er fantastisk.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...