Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mitt tilfelle er det bare et stygt sammentreff, har ikke sovet på 2-3 dager, så jeg er helt knackers, også anbefalte Korporalen på jobben min meg å drikke en kopp kaffe (noe jeg aldri har drukket før) og en espresso, noe som forhåpentlig fører til at jeg kvikner til.

 

Kommer aldri til å drikke skvipet igjen dog.

Lenke til kommentar

Dårlig dag i dag. Jeg har ferie, men likevel må jeg til tannlegen klokka 8:30. Det gir meg ca. tre timers søvn. Når jeg er ferdig, skal jeg gå på t-banen på Stortinget. Får da beskjed over speaker-anlegget at det er problemer med signalsystemet på Majorstuen t-banestasjon og at jeg må belage meg på en forsinkelse på 5-15 min.

 

Etter 30 min. gidder jeg ikke vente lenger, så jeg tar bussen til Helsfyr istedet. Derfra må jeg ta en buss en videre. Den står heldigvis på holdeplassen og venter når jeg kommer dit, men i det jeg når fram til døra, kjører den. Når Oslo Sporveier roter med systemet, så bør de i hvertfall gi litt tilbake til kundene, som f.eks. å åpne den døra. Det hadde tatt dem til sammen 10 sek. lenger. Jeg må vente 10 min. på ny buss fordi de ikke har satt opp noen ekstrabusser. Ekstrabusser burde være en selvfølge når hele t-banenettet har kræsjet.

 

Edit: Uff, nå går jeg og legger meg igjen.

Edit 2: Og tannlegen ga meg også mye smerte som enda ikke har gått over og vil bli verre utover dagen.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...