Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 .....I'm watching you.. .....from the bush outside your window, with my headcrab hat..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ....kryper ikke de inn i ventilasjonsanlegget? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ikke med mindre jeg bruker Gravity-Gun og skyter de inn vinduet hennes. Hellooooo <insert doctor weird's pet-crab name here> ! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) *self-slap* Offcourse! *skyte Lamarr inn vinduet til Loveless* Enjøi! Muahahahahha! Håper du har et asyl eller lignende som jeg kan rømme til biril, hvis ikke føler jeg at jeg går en ganske sort fremtid i møte. G-Man Jeg vil ha han som hatt også. Endret 25. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 nei, nå har jeg vært våken lenge nok trur jeg. er vel på tide å sove straks? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg tør ikke x.x da kommer jeg ikke til å våkne opp når alarmen ringer :`( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ompa ompa ompa....wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *dø sakte* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Biril da... Har du spist medisinene til gamlingene igjen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lå noe på gulvet....jeg var sulten...JEG FÅR IKKE MAT! Men kaffe...wiiiiiiiii *gjesp* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ser samme tendensen hver gang jeg døgner. Forumet dør rundt fire, halv fem. Og så våkner det til liv ca. sju. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jupp. Er som oftest den tiden det er vanskeligst å holde seg oppe når en døgner for ALL aktivitet stopper opp så en må finne seg noe å gjøre. I dag var det dette som fanget min oppmerksomhet: http://www.tomshardware.co.uk/nvidia-cuda-...view-31000.html Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Lurer på om Valve har noen igjen av de headcrab-hattene..eller de grønne kosedyrene med rødt øye. Nå er jeg ENDELIG hjemme igjen..slappe av en times tid så legge seg. Endret 25. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Storform og halvveis i siste uka før ferie. Deilig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ....Må....Holde....seg.....våhken... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 God morgen kaféen! Jeg er skikkelig trøtt i dag, fatter det ikke. Jeg våkna en gang i natt, men jeg sov jo en time på bussen til jobb også. Her regner det, ser ut til at det blir varmere og oppholds i morgen og utover dagen i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er to som er trøtte i dag da iallefall, sitter her på jobb og prøver å trylle i meg kaffe og espresso for en liten koffein dose. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe, jeg har ikke noen kaffe tilgjengelig her, men jeg har veldig lyst på mat. Problemet er at jeg bare har Statoil i umiddelbar nærhet - der er det ikke akkurat sunn mat på tapetet. Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe meg en sånn kaffeavtale sak. Siden de ligger rett ved her så kan jeg jo faktisk drikke noen kopper i.la ett år. Tenk bare på all den gode kakaoen jeg kan drikke. På dager som dette, hvor jeg holder på å stupe så er det ikke noe bedre enn en god kopp kaffe. Jeg må ha mat! Men pølsemeny til frokost er jo ikke akkurat det man ønsker seg. *river seg i håret han ikke har* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sikker på at de ikke selger noen baguetter eller lignende der da? Mener de bruker å gjøre det. Eller kanskje det er Shell? Men jo, hvis du tåler å drikke kaffe kan jo en slik kaffe-avtale være lurt, og kakao er jo alltid digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg