Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 mrbjoern, ah, det er Se og Hørs side det der ja. Ja, da forstår jeg bedre Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Om nom nom, Toro 1-2-3-grøt i mikroen på notime smaker fantastisk nydelig hinsides godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Om jeg ikke hadde hatt en smånervøs mor, som synes det er for ille å sende ungen sin til Bergen i helgen, så hadde jeg gjort det, ja Er det å være "smånervøs"? Egentlig er moren hans småparanoid. Men hun likte meg, da, så om vi bare bruker litt tid på å overtale henne burde det gå. Det er fremdeles smått i forhold til å bo tyve minutter utenfor byen og ikke få reise dit alene i en alder av fjorten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er trøtt! drikk kaffe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg er forelska meg igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei, i Peter Framptons "Do you feel like we do". Stemmen hans når han bruker talk-box. Amazing <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du er jo opptatt. Og selv om du er aldri så sjarmis, må jeg fortsette, finne en annen (i dette tilfellet noe annet) og starte på ny. Men jeg vil aldri glemme stemmen din og hvor heit du er med hatt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En kompis av min bror prestert å si til mamma (som sto og stelte til middag) at kvinnens plass er på kjøkkenet. Han ble jagd fra leiligheten med stekepanne. Kvinnfolk, altså, skjønner ikke ironi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 http://nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1.4485285 <- fack heller, jeg flytter til DK! NUH Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Egentlig er moren hans småparanoid. Jeg vil da påstå at å ikke bare la 15-åringen sin dra til motsatt side av Sør-Norge uten spørsmål er å være fornuftig, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En kompis av min bror prestert å si til mamma (som sto og stelte til middag) at kvinnens plass er på kjøkkenet. Han ble jagd fra leiligheten med stekepanne. Kvinnfolk, altså, skjønner ikke ironi. Tsk, tsk. Jeg tror nok mamma skjønte ironien, og jeg tror heller aldri hun hadde skadet ham. Hun jagde en annen kompis av storebror med kjevle. Tøffeste mammen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 http://nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1.4485285 <- fack heller, jeg flytter til DK! NUH jeg har det slik på jobben jeg... (nesten) kan velge om jeg vil starte kl 9 eller 16... er mangel på folk begge plasser, så det er fritt valg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Egentlig er moren hans småparanoid. Jeg vil da påstå at å ikke bare la 15-åringen sin dra til motsatt side av Sør-Norge uten spørsmål er å være fornuftig, men det er kanskje bare meg? Hvem sa det var uten spørsmål? Han har plass å bo, hun har møtt den han skal bo hos, hun vet hva som skal skje og har konstant muligheten til å få tak i ham. Er det noe mer hun lurer på kan hun ringe min mor, meg, eller spørre ham selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå har det vært for lenge stille. Noen som kan fortelle meg hvem Gustav Gabriel - antageligvis fra Snåsa - er? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anfall er ein super gris Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eplefe, det var satt på spissen. Det jeg mener, er da at du ikkje burde kalles smånervøs/-paranoid bare fordi du er bekymret for ungen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anfall er ein super gris Pøh! Det er DU som er grisen her! (din DRITT) ;D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker jeg skulle sjekke listen til DNFK. Også greide jeg å se på listen til "hvor mye vet du om brukeren over deg?". Og hvem tronet listene der? Håks og latterkongen. Trodde jeg døde et sekund. Men fant ut at det ikke stemte, så greide å roe meg ned. Greit nok at sånt ikke spiller noen rolle. Men jeg ble virkelig skremt et øyeblikk. Hva er DNFK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg