Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At jeg trenger det? Kaller du meg fattig? JEG trenger det! Han mente meg, ikke deg. Okay. Oo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg spiser polarbrød, og jeg har ny PC snart. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg trenger i bunn og grunn ny pc også. Men donasjoner til singaporetur tas imot med et takk! (Og en stor bamseklem om man leverer privat) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At jeg trenger det? Kaller du meg fattig? ebay er skummelt. IT BITES: Ikke du. Ballus. Og jeg vil ha kake. Eller noe annet rart. Også burde mrbjoern legge seg. Jobb kl 9 i morgen Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Når er man barn på toget egentlig? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg trenger i bunn og grunn ny pc også. Men donasjoner til singaporetur tas imot med et takk! (Og en stor bamseklem om man leverer privat) Du kan få et av polarbrødene mine. (: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Når er man barn på toget egentlig? Frem til du fyller 16. Samme gjelder bussen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan få et av polarbrødene mine. (: Takk! Man er barn frem til sjåføren/konduktøren krever at du viser leg. Da er slaget tapt, du ser for gammel ut. Det er btw veldig enkelt å få gratis togtur på østlandet. Man bare later som om man er opptatt med noe, så tør ikke konduktøren spørre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er btw veldig enkelt å få gratis togtur på østlandet. Man bare later som om man er opptatt med noe, så tør ikke konduktøren spørre. Eller man kan bare sove Evt kjøpe billet før man går på toget. Så slipper man å betale 20kr ekstra ^^ Jeg har regnet på det for min del, og det lønner seg å bare kjøpe billet først som sist. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kake er ikke godt. Kake ikke godt? Har du vondt noe sted? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kake er ikke godt. Du er kake *spise* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har et polarbrød du kan få...hø-hø. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den var...tørr Bytex Jeg har aldri sett det store med polarbrød egentlig...syns ikke det er noe særlig godt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den var...tørr Bytex Jeg har aldri sett det store med polarbrød egentlig...syns ikke det er noe særlig godt Ikke jeg heller. Du smaker be.. De var helt ok. Men ikke noe mer enn det egentlig. Bedre enn vanlig brød hvertfall. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den var...tørr Bytex Jeg har aldri sett det store med polarbrød egentlig...syns ikke det er noe særlig godt Enig der, eneste er at det er bedre enn kneipbrød når man ikke har noe pålegg. Bjørnen: Hvorfor kjøpe bilett i forveien, når man kan få gratis tur. Du kan ikke ha regnet skikkelig. Jeg har tatt tre turer, og under alle av dem slapp jeg å betale fordi konduktøren ikke kom bort. Dvs: Du tjener ikke penger på å kjøpe bilett før du kommer på toget, fordi du får gratistur om du ikke betaler på toget! Makes sense. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Natten, forumtroll og andre tøser. Vi snakkes i morgen en gang Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg har aldri sett det store med polarbrød egentlig...syns ikke det er noe særlig godt Ikke jeg heller, men de hadde noe som lignet på polarbrød i Sverige som var mye bedre. Limpor/limpar (eller noe sånt) tror jeg de het... Endret 24. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 b-real du veit, man er da nordlending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg