b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 b-real, jeg digger avataren og signaturen din. Passer så bra sammen. Hva faen? Sitter du å sier at jeg er en retard som har tatovert avataren min på handen? ^_^ b-real. Det var vel nærmere bestemt i Bogstadveien i Oslo jeg så din look-alike en sen kveld. Åhh..vel, nei det var nok ikke meg. Det blir sånn 1,391 km ifra der jeg er det Tenkte at du kanskje var i bergen..du kunne ha sett min eldre bror flyvende rundt i gatene. Vi skal vist nok være ganske lik. Sånn..folk kommer bort og sier "hei A******" og jeg bare "øøø..nei, sorry.." Du kan få 30kr hos meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva faen? Sitter du å sier at jeg er en retard som har tatovert avataren min på handen? ... hø? :o Jeg syns bare at fargene i avataren og signaturen din passet veldig bra sammen. Jeg er litt sånn avatar og sig-freak. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe. Og jeg som trodde jeg hadde sett en kjendis. Var både sent og mørkt så det kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg trenger 4 000 kroner for å reise til min veninne i singapore! Nå! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Fire tusen ... Inkluderer det henne? Endret 24. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan få 30kr hos meg. Jeg kan få en kake i stedet? Send PM for adresse ^^ Eller, så er det ikke veldg stress med de 30kr. Vi kan si det slik at det ble bestikkelse for at du ikke skulle voldta meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg syns bare at fargene i avataren og signaturen din passet veldig bra sammen. Jeg er litt sånn avatar og sig-freak. Åh...ja da så Jo takkar og bukkar. Hehe. Og jeg som trodde jeg hadde sett en kjendis. Var både sent og mørkt så det kan ha noe med det å gjøre. Og ditt alkohylinntak var hvaforno? Nei det er nok ikke hver dag jeg er i strøket dessverre. Jeg trenger 4 000 kroner for å reise til min veninne i singapore! Nå!Har hun lovet deg gratis blåsejobb? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Fire tusen ... Inkluderer det henne? Det er flybilett. Resten er gratis. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har prøvd å pusse tenner og børste håret samtidig? Det er faen meg umulig. Hva klarte du å fylle posene med i dag da? Kjærligheter, pez og lakris. Og så klarte du å få det til å bli 3kg Du må virkelig ha tatt av der inne Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 b-real, det kan jeg fint få her hjemme. Jeg vil ha ferie! Alle som føler at de har lyst til å donere 4 k til min konto, ta kontakt via pm! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Er ikke du litt for ung til å reise alene? Endret 24. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 b-real, det kan jeg fint få her hjemme. Jeg vil ha ferie!Alle som føler at de har lyst til å donere 4 k til min konto, ta kontakt via pm! Det koster da mer for tur-retur? Puta jeg har bak ryggen klør. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 b-real, det kan jeg fint få her hjemme. Jeg vil ha ferie!Alle som føler at de har lyst til å donere 4 k til min konto, ta kontakt via pm! B-real kan donere 30kr til deg? Jeg har en følelse av at du trenger de mer enn meg. Selv har jeg bare brukt opp alt jeg eier på ebay i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kan donere en nyre.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er ikke du litt for ung til å reise alene? Tss. Hun klarte det fint, hun er like gammel som meg. Det koster da mer for tur-retur? Puta jeg har bak ryggen klør. Ja, men jeg har da LITT penger selv. Daniel: Den nyra tar jeg! B-real: Doner, nå! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Puta jeg har bak ryggen klør.Så kast puta. Puter som klør burde ikke være lovlig å kjøpe. Eller klær som klør for den delen heller. B-real kan donere 30kr til deg? Jeg har en følelse av at du trenger de mer enn meg. Selv har jeg bare brukt opp alt jeg eier på ebay i dag At jeg trenger det? Kaller du meg fattig? ebay er skummelt. IT BITES: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg hater laptopen min. Skal spørre pappa om en ny en. OH LORD! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 www.bortkjemt.no? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 www.bortkjemt.no? Selvfølgelig. Skulle demonstrere det =P Men neida. Har ønsket meg det lenge. Skal til og med bruke en egen andel på det. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At jeg trenger det? Kaller du meg fattig? JEG trenger det! Han mente meg, ikke deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg