NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hei folkens :!: savnet meg? Jeg har savna deg som faen! aww *trøstepå* Weeee! Vanskelig å pusse tenner og skrive samtidig. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hei folkens :!: savnet meg? Jeg har savna deg som faen! aww *trøstepå* Weeee! Vanskelig å pusse tenner og skrive samtidig. multitasking... så flink du er Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har prøvd å pusse tenner og børste håret samtidig? Det er faen meg umulig. Hva klarte du å fylle posene med i dag da? Kjærligheter, pez og lakris. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har prøvd å lese forum mens jeg snakker i telefonen. Det er umulig. "Ja? Mhm, mm, ja, ok." Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Høres ut som ca alle mine samtaler. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har prøvd å pusse tenner og børste håret samtidig? Det er faen meg umulig. Hva klarte du å fylle posene med i dag da? Kjærligheter, pez og lakris. ooo pez... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen ganger blir jeg bare så utrolig lei dette forumet her. Hva er det med at 70 stykker kommer og sier det samme som meg etter at jeg har skrevet noe? Jeg blir bare oppgitt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ooo pez... De hadde colapez Den smaker som bruspulver! Fant også anthon berg egg i løsvekt. Derfor det ble så tungt LOOM: hva har skjedd? Endret 24. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei allesammen! Jeg har nå kjøpt meg Viva La Vida, eneste albumet jeg har brukt penger på siden 2003. Hva skjer i kaféen ikveld? Hei min sin. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei allesammen! Jeg har nå kjøpt meg Viva La Vida, eneste albumet jeg har brukt penger på siden 2003. Hva skjer i kaféen ikveld? Hei min sin. hei Ballus :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Høres ut som ca alle mine samtaler. Mehehe. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ooo pez... De hadde colapez Den smaker som bruspulver! Fant også anthon berg egg i løsvekt. Derfor det ble så tungt LOOM: hva har skjedd? mmmm de høres gode ut. og anthon berg egg er det beste Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har prøvd å pusse tenner og børste håret samtidig? Det er faen meg umulig.Jeg trodde dere hunkjønnede var eksperter på multitasking jeg. Har jeg gått glipp av det møte der det ble avbekreftet? Noen ganger blir jeg bare så utrolig lei dette forumet her. Hva er det med at 70 stykker kommer og sier det samme som meg etter at jeg har skrevet noe? Jeg blir bare oppgitt!Eh..whats da problem? Får du ikke nok cred for dine innlegg? Så kommer du hit for å få trøst? Jeg tror du må se deg litt rundt *hug* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen ganger blir jeg bare så utrolig lei dette forumet her. Hva er det med at 70 stykker kommer og sier det samme som meg etter at jeg har skrevet noe? Jeg blir bare oppgitt! Jupp, alltid en knøl som stjeler oppmerksomhet. Fæle greier, eller hva? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg greier da fint å børste håret å pusse tennene samtidig... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) LOOM: hva har skjedd? Neh. Ingenting spessielt har skjedd, det er sånn hver gang Samme det, jeg blir bare frustrert når folk ikke greier å lese hva som blir skrevet til dem. På tide å finne på noe annet chokke, b-real. Det handler om at folk ikke greier å oppfatte hva som blir sagt.. Endret 24. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg klarer ikke multi-tasking, hvis ikke det å snuse og nerde samtidig telles. Men jeg klarer å gjøre altmuligrart samtidig som jeg kjører da. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 No..wait. Antar den kommentaren var rettet mot meg. Og hva var poenget ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg